Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس این روز‌ها در تمرینات تیمش بسیار عصبی و شاکی است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،  سیدجلال حسینی ادامه فصل را با نیمکت‌نشینی آغاز کرده و بعید به نظر می‌رسد در بازی آینده پرسپولیس هم جایی در ترکیب اصلی داشته باشد. موردی که باعث شده سیدجلال در تمرینات بسیار شاکی و عصبی به نظر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال در تمرین روز گذشته (روز یکشنبه) پرسپولیس، سیدجلال با عصبانیت شدید بارها بر سر بازیکنان جوان تیمش فریاد زده و با لحن بدی با آنها صحبت می‌کند. این اتفاق در حضور مربیان تیم رخ می‌دهد اما آنها به احترام کاپیتان حرفی به وی نمی‌زنند اما به خوبی احساس می‌کنند که بازیکنان جوان از شرایط پیش آمده دلخورند.

به نظر می‌آید کاپیتان پرسپولیس کم کم تحمل نیمکت‌نشینی‌اش به پایان رسیده و اعتراض اولیه خود به این موضوع را اینچنین در تمرینات نشان می‌دهد. هر چند یحیی گل‌محمدی هم مربی نیست که واکنشی به این اتفاقات نشان ندهد و چه بسا اگر حسینی بخواهد به این روند ادامه دهد حتی از لیست تیمش هم کنار گذاشته شود.

با حضور شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در مرکز خط دفاع پرسپولیس طبیعی است که سیدجلال با این سن و سال جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشته باشد و شاید اگر او در پایان این فصل تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد برای خودش هم خیلی بهتر باشد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال یحیی گل محمدی پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از اردوی تیم ملی با آسیب دیدگی به تمرینات سال جدید پرسپولیس بازگشت، سه بازی فروردین ماه سرخ‌ها را به دلیل مصدومیت از ناحیه دست، از دست داد.

در این مدت دروازه پرسپولیس به امیررضا رفیعی گلر ۲۲ ساله این تیم سپرده شده بود و حالا پیش از دیدار حساس جام حذفی، گلر باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیسی‌ها گچ دستش را باز کرد.

علیرضا بیرانوند بعد از این که روز گذشته گچ دستش را باز کرد، در تمرین روز دوشنبه برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی و مربیان تیم انجام داد.

بیرو که در این مدت با دست گچ گرفته به تمرینات بدنسازی می‌پرداخت در تمرین امروز با مچ بانداژ شده‌اش کنار مربی گلرهای برزیلی و چهار دروازه‌بان جوان پرسپولیس عکسی به یادگار گرفت.

باید دید شرایط او برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی چگونه دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون