Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ایرج حریرچی در گفت‌و‌گو با بخش خبری شبکه سوم سیما در خصوص اتفاقاتی که در لیگ برتر ایران رخ داده و چند بازیکن به کرونا مبتلا شده‌اند عنوان کرد: در 2 لیگی که مجوز داده شده تصمیم گیری کاملی شده و دستور العمل کاملی وجود دارد که مثلا تا چند درصد بازیکنان و کادر فنی اگر درگیر این ویروس شوند بازی اول آن تیم لغو شود و تکلیف تیم مقابل چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینها دستور العملی است که فردا هم قرار است در آزمایشاتی که در تیم‌های مختلف آمده بررسی فنی خواهد شد و افراد خبره در مورد آن تصمیم می‌گیرند.

وی افزود: به جز استقلال و یکی دو تیم دیگر تعدادی گزارش ارسال شده ولی کمیسیون مقابله با کرونا در ورزش هنوز تصمیم نهایی نگرفته است. البته تصمیم‌گیرنده اصلی اجرای پروتکل‌های وزارت بهداشت به وزارت ورزش ارائه شده و آنها به فدراسیونها با توجه به استقلال شان ابلاغ کردند. 

حریرچی در پاسخ به این سوال که نمِی‌شد مثل برخی‌ لیگ‌های خارجی تیم قهرمان لیگ ایران معرفی می‌شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه ما مسابقات انتخابی جام جهانی را در پیش داریم و بازیکنان باید در طول بازی‌ها و تمرینات آماده شوند تصمیم گرفته شد مسابقات برگزار شود. البته پروتکل‌های بهداشتی که ما اعلام  و تصویب کردیم در سطح پروتکل‌های کشورهای آسیایی و اروپایی است. الان شاید مسابقات لالیگا و لیگ ایتالیا برگزار شود اما کشورهایی مثل هلند و بلژیک هم تصمیم گرفتند مسابقاتشان ادامه پیدا نکند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: معاون وزارت بهداشت ایرج حریرچی کمیسیون مقابله با کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

در گزارش ورزش سه آمده است: ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898754

دیگر خبرها

  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • اسطوخودوس یا ماشین قیامت اسراییلی/ نقش هوش مصنوعی در جنایات غزه
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • فوری | اولین تصمیم کمیته انضباطی در خصوص کاپیتان استقلال
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال