Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-25@06:23:32 GMT

پیغام محترمانه گل‌محمدی به سیدجلال

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۴۸۱۳

کادرفنی پرسپولیس خیلی محترمانه از کاپیتان تیم‌ درخواست خداحافظی از فوتبال را دارد و این موضوع را با نیمکت‌نشین کردن او نشان داده است. به گزارش جنوب نیوز، سیدجلال حسینی بعد از تعطیلات اجباری لیگ برتر فوتبال جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس از دست داد. او در  دور جدید تمرینات تیمش در تعطیلات با مصدومیت جزیی حاضر شد و به این خاطر تمرینات پرفشار و بازی‌های دوستانه پرسپولیس را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به همین مسئله طبیعی بود که یحیی گل‌محمدی نخواهد در بازی‌های رسمی از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

شرایط فعلی کاپیتان پرسپولیس تقریبا مشابه آخرین روزهای حضور مهدی مهدوی‌کیا در پرسپولیس است. همان مقطعی که یحیی گل‌محمدی خیلی کم از مهدوی‌کیا در ترکیب اصلی استفاده می‌کرد و انتظار داشت خود این بازیکن خیلی محترمانه از فوتبال خداحافظی کند. اتفاقی که در پایان همان فصل هم رخ داد، اگرچه با حواشی زیادی هم همراه بود.

حسینی در حال حاضر در تمرینات تیمش آرامش قبل را ندارد و به نوعی ناراحت است. موضوعی که دقیقا به نیمکت‌نشینی‌اش مربوط می‌شود. از طرفی یحیی گل‌محمدی هم نشان داده با هیچ‌کس تعارف ندارد و شاید اهل هیاهو نباشد اما خیلی محترمانه بازیکنی را که از نظر فنی نخواهد، از ترکیب مدنظرش کنار می‌گذارد. هم اکنون با وجود خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان دو مدافع آماده و روبه‌جلو، یحیی روی سیدجلال به عنوان مهره ثابت نظر مثبتی ندارد.

در حقیقت نیمکت‌نشینی‌های اخیر سیدجلال پیامی محترمانه از سوی مربیان است که در پایان فصل بدون حواشی و با عزت از فوتبال خداحافظی کند. هر چند این بازیکن تا الان نسبت به این موضوع حساسیت از خود نشان داده و حتی در مقابل سوالات خبرنگاران در این زمینه حاضر به پاسخگویی نشده است. باید دید اتفاقات اخیر سیدجلال حسینی را به سمت خداحافظی از فوتبال سوق می‌دهد یا کاپیتان تیم پرسپولیس، مسیر و راه دیگری را انتخاب می‌کند.

منبع: تسنیم

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

ویدئو: 330720

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

دیگر خبرها

  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • یحیی گزینه جدی مدیران تراکتور؛ گل محمدی باید مجوز بگیرد