Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-24@10:40:55 GMT

انگلیس: قاتلان خاشقچی را تحریم می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۴۸۱۸

به گزارش جام نیوز به نقل از العالم، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه خبر داد افرادی که در قتل روزنامه نگار سعودی در کنسولگری عربستان سعودی در استانبول نقش داشتند، تحریم می‌شوند.

«دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه گفت تحریم‌هایی که امروز انگلیس اعمال خواهد کرد شامل افرادی می‌شود که به قتل «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار سعودی کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: «کسانی که دستانشان به خون آغشته شده آزادانه نمی‌توانند وارد کشور ما شوند و با همکاری آمریکا و کانادا به دنبال اعمال تحریم‌هایی علیه نقض کنندگان حقوق بشر هستیم.»

وزیر امور خارجه انگلیس اضافه کرد که تحریم‌های امروز این کشور شامل افرادی می‌شود که در مرگ «سرگئی ماگنیتسکی» وکیل روس که در زندان‌های روسیه جان خود را از دست داد، نقش داشتند.

راب افزود: «تحریم‌ها بر کسانی که در قتل ماگنیتسکی، خاشقچی و نقض کنندگان حقوق روهینگیا نقش دارند، اعمال خواهد شد.»

بر اساس اعلام وزیر خارجه انگلیس، تحریم‌های جدید این کشور شامل 20 شهروند سعودی، 25 روس، دو افسر نظامی میانمار و دو سازمان در کره‌شمالی می‌شود.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خاشقچی تحریم انگلیس خارجه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود

سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن اعلام کرد که تحریم‌های احتمالی آمریکا بر گردان «نتساح یهودا» ممکن است به تیپ «گولانی» نیز کشیده شود.

به گزارش مشرق، مایکل اورون، سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم درخصوص احتمال تحریم گردان «نتساح یهودا» وابسته به ارتش صهیونیستی تصریح کرد که ممکن است این تحریم شامل تیپ‌های دیگر نیز بشود.

‌وی همچنین گفت این موضوع از این گردان آغاز شده و ممکن است تیپ «گولانی» و تیپ «چتربازان» را نیز شامل شود و این امر برای ارتش رژیم صهیونیستی به‌مثابه «سقوط» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • مسدودیت میلیاردها یورو دارایی روسیه در سوئیس
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اتحادیه اروپا برای تشدید تحریم‌های ایران
  • وزیر خارجه انگلیس در دوشنبه
  • تحریم‌های آمریکا ممکن است شامل تیپ «گولانی» نیز بشود