Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال اروپا و جهان، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

لیونل مسی چهارمین هتلش را خرید

لئو مسی نیز مثل همتای خود کریستیانو رونالدو مدتی است که به هتلداری علاقه مند شده و اخیرا با خریداری هتل هیمالیا در کشور آندورا صاحب چهارمین هتل خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیمالیا که به "MIM Hotels"، هتل های زنجیره ای تحت مالکیت مسی اضافه شده، تفریحگاه اسکی "Baqueira Beret" را نیز شامل می شود.

مکانی مجهز به تله کابین و پیست اسکی در کنار کوهستان که هتل را دارای ویژگی های خاصی کرده است.

این هتل 4 ستاره است و 141 اتاق دارد و از تمامی امکانات لوکس برخوردار است. هتلی با سالن بدنسازی، استخر، سالن اجتماعات، سرویس اسپا، خدمات اسکی و کوهستانی و..... که با سرمایه گذاری لیونل مسی قادر به ارائه خدماتی بیشتر به مشتریان خود خواهد بود.

یوفا تسلیم خواسته سیتی و بارسا شد

چندی پیش اعلام شد که بازی های باقیمانده از دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان روزهای 7 و 8 جولای(17 و 18 مرداد) به انجام خواهند رسید.

سیتی میزبان رئال است، بارسا از ناپولی پذیرایی خواهد کرد. یوونتوس باید شکست دور رفت برابر لیون را جبران کند و بایرن هم میزبانی از چلسی را عهده دار خواهد بود.

یوفا اعلام کرده بود که دور یک چهارم تا فینال به صورت مجتمع و تک بازی در لیسبون پرتغال برگزار خواهد شد و در نظر داشت که بازی های برگشت باقیمانده یک هشتم نهایی نیز در دو شهر پورتو و گیمارژ برگزار شود اما در نهایت فشار بارسلونا و سیتی موثر واقع شد و جمعه پیش رو یوفا همزمان با قرعه کشی دور یک چهارم نهایی، رسما اعلام می کند که بارسلونا، سیتی، یوونتوس و بایرن در زمین خود و بدون حضور تماشاگر، میزبان خواهند بود.

سیتی بازی رفت را در برنابئو از رئال 1-2 برده، بارسا در زمین ناپولی 1-1 متوقف شد. بایرن در زمین چلسی به برتری 0-3 رسید و یوونتوس هم بازی رفت را در زمین لیون با یک گل واگذار کرده است.

تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ با یونایتد

باشگاه منچستریونایتد خبر از تمدید قرارداد نمانیا ماتیچ تا سال 2023 داد. قرارداد این بازیکن سال دیگر به اتمام می رسید و در نهایت متقاعد شد که تا 2023 به باشگاه انگلیسی متعهد باشد.

ماتیچ سال 2017 بود که از چلسی به منچستریونایتد پیوست و تاکنون 114 بازی برای شیاطین سرخ انجام داده است.

ستاره 31 ساله صرب پس از تمدید قراردادش گفت:« خیلی خوشحالم که همچنان عضوی از باشگاه بزرگ منچستریونایتد خواهم بود. به عنوان یک فوتبالیست، هنوز کارهای زیادی می توانم انجام دهم و باعث افتخار است که همچنان می توانم کمکی برای رسیدن یونایتد به افتخارات بیشتر باشم.

عضو باشگاهی مثل منچستریونایتد بودن، هیجان انگیز است و در تیم، توازن خوبی بین بازیکنان جوان و باتجربه وجود دارد. رفاقت و صمیمیت خوبی نیز بین بازیکنان دیده می شود. این یک فاکتور کلیدی است و خوشبختانه این روزها خوب هم بازی می کنیم. به تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ادامه خواهیم داد تا در انتهای فصل، هواداران را سرافراز کنیم.»

تمسخر var توسط ستین

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با ویارئال در مورد وی ای آر و جنجال داوری بازی بیلبائو-رئال گفت:« راستش را بخواهید، روز به روز درکم از وی ای آر و عملکردش کمتر می شود. معتقدم این سیستم برای رعایت انصاف در فوتبال آمده و قرار است کمکی برای داوران باشد ولی حالا فکر می کنم به اندازه کافی خوب نیست و درست عمل نمی کند.

پنالتی راموس روی رائول گارسیا؟ من به خیلی چیزها فکر می کنم ولی امروز نمی خواهم در مورد این قضایا حرف بیشتری بزنم.»

گواردیولا در کار تیم پزشکی بایرن دخالت می کرد

پزشک سابق بایرن مونیخ دکتر هانس ویلهلم مولر ولفارت که در این باشگاه چهره بسیار محترم و معتبری است در بیان خاطرات خود از دوران حضور پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن می‌گوید پپ در کارهای تیم پزشکی دخالت‌های زیادی داشته و کار کردن با او اصلا راحت نبوده.

گواردیولا در تابستان 2013 راهی شهر مونیخ شد تا به جای یوپ هاینکس سکان هدایت بایرن را بدست بگیرد. او پیش از آن به مدت چهار سال هدایت یکی از بهترین تیمهای بارسلونای تاریخ را به عهده داشت و نامش به عنوان مربی‌ای پرآوازه مطرح شده بود. گواردیولا با بایرن در آلمان موفق بود ولی با این تیم نتوانست افتخاری اروپایی بدست بیاورد.

دکتر مولر ولفارت که بعد از 40 سال فعالیت به عنوان پزشک باشگاه اخیرا بازنشسته شده درباره روزهای حضور پپ در این باشگاه گفت:" مساله این است که من نمی‌توانستم تحمل کنم که یک مربی جوان که البته خیلی موفق بود و شاید بشود گفت آن روزها یکی از بزرگترین مربیان دنیا به حساب می‌آید، هر چقدر هم که در کارش بزرگ و معروف باشد، در امروز پزشکی دخالت کند. گواردیولا هر کاری می‌کردیم می‌گفت از من بیشتر سر درمی‌آورد!"

پزشک باسابقه بایرن مونیخ در ادامه گفت:" در این جور مواقع با هم جلسه می‌گذاشتیم، صحبت می‌کردیم و مساله را حل می‌کردیم. ما برای کار همدیگر ارزش قائل بودیم و او ارزش کار من را می‌دانست. ولی خب در کل باید گفت که کار کردن با پپ گواردیولا اصلا ساده نبود".

بازگشت لوران بلان به فوتبال

لوران بلان سرمربی سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن به زودی هدایت یک تیم جدید را برعهده خواهد گرفت. بلان دو سال مربی تیم ملی فرانسه بود و بین سال های 2013 تا 2016 نیز هدایت پی اس جی را برعهده داشت و با این تیم به چند عنوان قهرمانی دست یافت ولی سال 2016 و زمانی که اونای امری جانشین او شد، دیگر حاضر به قبول مربیگری هیچ تیمی نشده است.

با این حال به نظر می رسد انتظار 4 ساله به سر رسیده و بلان این روزها به کمک ژرژ مندس ایجنت معروفش در صدد بازگشت به دنیای مربیگری است.

طبق این گزارش، بلان به نیمکت والنسیا بسیار نزدیک شده است. باشگاه اسپانیایی پس از اخراج آلبرت سلادس بدون مربی است و گفت و گو های مثبتی با بلان صورت گرفته است.

اکیپ مدعی شده اگر به هر دلیلی مذاکرات به نتیجه نرسد، بلان پیشنهادات خود از لیگ برتر انگلیس را بررسی خواهد کرد. او که سابقه بازی برای منچستریونایتد را دارد و در همین تیم نیز بازنشسته شد، ممکن است این بار به عنوان مربی به لیگ انگلیس بازگردد.

آلگری: رئال پیشنهاد داد اما قبول نکردم

مکس آلگری در دوران حضورش روی نیمکت مربیگری یوونتوس توانست این تیم را به 5 عنوان قهرمانی متوالی سری آ هدایت کند. او دو بار نیز با یووه به فینال لیگ قهرمانان رسید. سال 2015 با نتیجه 3-1 به بارسلونا باخت و سال 2017 نیز 4-1 مغلوب رئال مادرید شد.

دو سال پیش و پس از استعفای غیرمنتظره زین الدین زیدان سران رئال به آلگری پیشنهاد دادند ولی او ترجیح داد در یوونتوس بماند.

آلگری در مصاحبه اختصاصی با مارکا گفت:« بله، تماس هایی برقرار شد و پیشنهادی برای مربیگری رئال دریافت کردم اما تحت قرارداد با یوونتوس بودم و در نتیجه پاسخ منفی دادم. عشق و تعهد بسیار زیادی به یووه و هواداران داشتم و به همین دلیل نتوانستم به رئال پاسخ مثبت بدهم.»

رئال با بازگشت زیدان حالا چیزی تا قهرمانی شماره 34 خود در لالیگا فاصله ندارد. آلگری در تمجید از سرمربی فرانسوی رئال گفت:« بیش از هر چیزی توازنی که زیدان توانسته در تیمی پر از استعداد و ستاره بزرگ برقرار کند، قابل ستایش است. پستی که زیدان در اختیار کاسیمیرو قرار داده و بازی ای که از او می گیرد، از نظر من یک کلاس تاکتیکی فوق العاده است.»

104 / 351 بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا فوتبال جهان بسته خبری فوتبال جهان بارسلونا لیونل مسی منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا یوفا نمانیا ماتیچ منچستریونایتد کیکه ستین لالیگا پپ گواردیولا PSG لوران بلان مکس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال خارجی فوتبال اروپا فوتبال جهان بارسلونا لیونل مسی منچسترسیتی لیگ قهرمانان اروپا یوفا نمانیا ماتیچ منچستریونایتد کیکه ستین لالیگا پپ گواردیولا لوران بلان مکس لیگ قهرمانان لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟

موضع باشگاه بارسلونا در دادن پیراهن شماره 10 به لامین یامال.

طرفداری | پیراهن شماره 10 بارسلونا، حامل میراثی پربار و افتخاری بی‌نظیر در تاریخ این باشگاه است. از زمان جدایی لیونل مسی در سال 2021، یافتن جانشینی شایسته برای این شماره، دغدغه‌ای همیشگی برای این باشگاه اسپانیایی بوده است.

به گزارش اسپورت، پیراهن شماره 10 در بارسلونا حامل معنایی عمیق و وزنی غیرقابل مقایسه با سایر شماره‌ها در تاریخ پرافتخار این باشگاه است. این پیراهن یادآور اسطوره‌هایی مانند مارادونا و مسی است و با افتخارات و عملکردهای خارق‌العاده در زمین فوتبال گره خورده است. در ابتدا، آنسو فاتی وظیفۀ به تن کردن این پیراهن را بر عهده گرفت، اما انتقال قرضی او به برایتون در تابستان گذشته، نشان‌دهندۀ سنگینی این مسئولیت و دشواری‌های آن بود.

لامین یامال: نامی جدید در میان گزینه‌ها

اخیراً بحث‌هایی در مورد احتمال جانشینی لامین یامال به عنوان صاحب پیراهن شماره 10 در میان مدیران باشگاه بارسلونا مطرح شده است. با وجود حمایت‌هایی که از این وینگر جوان صورت می‌گیرد، هیئت مدیره باشگاه با احتیاط به این موضوع نگاه می‌کند و خواهان تکرار اشتباهات گذشته، مانند فشار زودهنگام بر فاتی، نیست. یامال تنها 16 سال سن دارد و با توجه به سن و سال پایین او اینکه آیا یامال آماده است تا وزن چنین شماره معتبری را به دوش بکشد، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است.

اهمیت اقتصادی پیراهن شماره 10

انتخاب جانشین مناسب برای این پیراهن نه تنها از نظر عملکرد ورزشی، بلکه از نظر اقتصادی نیز حائز اهمیت است. باشگاه بارسلونا که به دنبال بهره‌برداری از فرصت‌های تجاری مرتبط با پیراهن شماره 10 است، انتخاب جانشینی ایده‌آل را به عنوان امری ضروری در نظر می‌گیرد، به‌ویژه با توجه به نزدیک شدن 125 سالگی باشگاه. متأسفانه، گزینه‌های ایده‌آل در داخل باشگاه محدود هستند. بازیکنانی مانند لواندوفسکی، پدری و گاوی که از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شوند، از قبل پیراهن‌های مشخصی دارند. گزینه‌های خارجی مانند ژائو فلیکس نیز به دلیل افت محسوس و آیندۀ نامشخص او در نیوکمپ، چندان ایده‌آل به نظر نمی‌رسند.

ماه‌های آینده تعیین‌کننده خواهند بود

ماه‌های آینده در تعیین جانشین صاحب این پیراهن افسانه‌ای و ادامۀ سنت غنی پیراهن شماره 10 بارسلونا نقشی اساسی خواهند داشت. بارسلونا در آستانه اتخاذ تصمیمی مهم قرار دارد. انتخاب جانشین مسی باید با در نظر گرفتن تعادلی ظریف بین عملکرد ورزشی، پتانسیل تجاری و حفظ سلامت و پیشرفت بازیکن جوان صورت گیرد. ماه‌های آینده مشخص خواهد کرد که چه کسی وارث این پیراهن پرافتخار و ادامه‌دهنده سنت غنی آن خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار لیونل مسی داشته‌اند؟
  • آیا بارسلونا پیراهن شماره 10 لیونل مسی را به لامین یامال می‌دهد؟
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵