Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعدازظهر دوشنبه در بازدید از مراکز خرید گندم در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه کار برداشت گندم از پنجم تیرماه شروع شده و ۴۵ روز ادامه دارد، گفت: تاکنون پنج هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال هفت هزار بهره بردار ۱۸ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خود را به کشت گندم اختصاص داده‌اند، گفت: پیش بینی می‌شود ۶۵ هزار تن گندم از مزارع این شهرستان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویشی پیش بینی کرد: امسال توسط مراکز خرید و کارخانه آرد ۴۰ تا ۴۵ هزار تن گندم مازاد خریداری و ذخیره سازی شود.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه گندم تولیدی اسدآباد از کیفیت بالایی برخوردار است، تاکید کرد: برای جلوگیری از خروج گندم از شهرستان سازمان جهاد کشاورزی محدودیت‌هایی را در دستور کار دارد و گندم کاران اگر محصول تولیدی را تحویل مراکز خرید ندهند سال زراعی آینده از گرفتن خدمات جهاد کشاورزی محروم می‌شوند.

وی همچنین از فعالیت ۱۴۵ دستگاه کمباین در شهرستان اسدآباد خبر داد و اضافه کرد: کمباین‌ها تا پایان برداشت محصول غلات حق خروج از شهرستان اسدآباد را ندارند.

کد خبر 4967539

منبع: مهر

کلیدواژه: خرید گندم فرمانداری اسدآباد ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان بیرجند شهرکرد ایلام خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان دهه کرامت مجلس شورای اسلامی هزار تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کار برداشت گندم از ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان از دشت پیشین شهرستان راسک آغاز شد.

سید محمدرضا سیدحسینی امروز پنجشنبه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱ هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزارهای سیستان وبلوچستان زیر پوشش کشت قراردادی قرار گرفته است.

وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در سیستان و بلوچستان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهاد کشاورزی افزود: خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته‌اند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.

وی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان کرد: نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزار ریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی در کشور آماده تحویل گندم کشاورزان است
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • یشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • کشاورزان بوشهری مراقب شیوع بیماری زنگ زرد گندم باشند
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • برداشت گندم امروز رسماً آغاز شد