Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-16@17:27:13 GMT

تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار درباره قیمت روغن

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۵۴۳۴

تصمیم جدید ستاد تنظیم بازار درباره قیمت روغن

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،  قیمت انواع روغن فرآوری شده نیز در بسته بندی پت(روغن مایع) و در بسته بندی حلب روغن نیمه جامد) به ترتیب با ۱۲ و ۱۴ درصد رشد نسبت به قیمت مصوب قبل تعیین شده است.

 در این راستا مقرر شده سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت احجام مختلف روغن را تعیین و در سامانه ۱۲۴ بارگذاری و اطلاع رسانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان همچنین مکلف شده نسبت به تعیین نرخ عرضه روغن فله (صنف و صنعت) بر اساس نرخ مصوب روغن خام و هزینه های تولید مستند به اسناد بهای تمام شده اقدام کند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: روغن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد

علیرضا شریفی دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به تاخیر دولت در پرداخت ارز روغن های خام وارداتی گفت: این تاخیر تخصیص ارز به واردات روغن خام در حالی است که با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر فروش کالای وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، این روغن ها با نرخ مصوب در بازار به دست مصرف کنندگان رسیده است.  

به گفته او، با توجه به شرایط اخیر، دولت با پرداخت به موقع ارز روغن خام وارداتی می تواند به تسریع در واردات، کاهش ریسک تجارت خارجی و تنظیم بازار روغن نباتی توسط بخش خصوصی کمک کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در خصوص وضعیت تامین روغن نباتی در کشور گفت: طی سال گذشته حدود ۱.۶ میلیون تن انواع روغ خام به ارزش حدود ۲.۲۵ میلیارد دلار وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۱۴ درصد افزایش نشان می دهد.

شریفی گفت: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد و هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • ضرورت خرید و جمع آوری ۳۰ هزارتن تخم مرغ مازاد
  • فراوانی کالا‌های اساسی راهبرد ستاد تنظیم بازار قم است
  • ۱۰۰ هزار تن سیب در اشنویه سورت و بسته بندی شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳