Web Analytics Made Easy - Statcounter

طالقانی، رییس سابق فدراسیون کشتی، کرونا گرفت.

طرفداری - محمدرضا طالقانی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

محمدرضا طالقانی، پیشکسوت کشتی ایران که سابقه ریاست فدراسیون کشتی را نیز در کارنامه دارد، به ویروس کرونا مبتلا شده است. طالقانی چند روزی در بیمارستان مهر بستری بوده و حالا برای ادامه درمان راهی منزل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه طرفداری آرزوی بهبود هرچه سریعتر این پیشکسوت خوش نام کشتی را دارد.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با کسب عنوان فدراسیون برتر سال 1402 و همچنین کسب عناوین برترین ورزشکار سال توسط امین میرزازاده و برترین جوان ورزشکار سال توسط امیررضا معصومی توانست شب موفقی را در جشنواره قهرمان ایران سپری کند.

اما در این میان اتفاق جالب جایی بود که عباس جدیدی، مخالف سرسخت ماههای اخیر علیرضا دبیر جزو کمیته داوران این جشنواره بود. جدیدی که تنش های زیادی با رییس فدراسیون کشتی به ویژه در فضای مجازی داشته، در زمانی که نام فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر به عنوان فدراسیون برتر اعلام شد و دبیر پشت میکروفون ایستاد، لبخند جالبی را مقابل دوربین ها داشت. کارگردان تلویزیونی هم که از اتفاقات اخیر بین این دو نفر باخبر بود، در زمان سخنرانی دبیر چند بار تصویر بسته عباس جدیدی و لبخند روی صورت او را پخش کرد!

جدیدی بعد از مراسم هم از انتخاب های این جشنواره دفاع کرد، اما وقتی با سوال خبرنگاران در خصوص علیرضا دبیر مواجه شد، سعی کرد اسمی از رییس فدراسیون کشتی نیاورد: "خودم جزو داوران این جشنواره بودم. به نظرم نباید اسم فردی را بیاوریم چون کشتی قائم به ذات است. کشتی با پوست و خون ما عجین شده و باید افتخار کنیم که به کشتی خدمت می‌کنیم. امیدوارم کشتی در المپیک مدال‌های رنگارنگی را به ارمغان بیاورد. کشتی مرام و اخلاق پهلوانی می‌خواهد و امیدوارم همه کسانی که در کشتی حضور دارند مرام پهلوانی را داشته باشند."

صحبت های عباس جدیدی هر چند کمی کنایه آمیز بود، اما او در مقابل دوربین ها و در شبی که کشتی افتخارات زیادی کسب کرده بود، به هیچ عنوان از ادبیات مشابه پست های مجازی اش استفاده نکرد. به هر حال این دو قهرمان کشتی جهان و المپیک که دوران زیادی را با هم در ورزش و سیاست گذراندند، این روزها رابطه نزدیکی با هم ندارند و باید دید این موضوع بالاخره حل خواهد شد یا خیر.

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان/ فوت ۱ مبتلا
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان