Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان وقوع سرقت مسلحانه در این شهرستان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، طی چند روز اخیر در شهر کنگان حوادثی از قبیل سرقت رخ‌داده است که نگرانی‌هایی برای شهروندان ایجاد کرده است. برخی از افراد از این فرصت استفاده کرده و برای تشویش اذهان عمومی اقدام به نشر اکاذیب و شایعه‌پراکنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر سرقت از منازل در شهر کنگان با استفاده از اسلحه منتشرشده است که موجب شد خبرنگار خبرگزاری فارس پیگیر صحت یا کذب این ماجرا شود.

سرهنگ رهام رضایی ضمن تکذیب محتوای این فایل صوتی، اظهار داشت: هیچ‌گونه سرقت مسلحانه با روش تماس با صاحب‌منزل و ورود با تهدید به داخل منزل صورت نگرفته و این موضوع صحت ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: طی روزهای گذشته چند سرقت عادی در این شهرستان به وقوع پیوسته که پلیس با استفاده از آثار و سرنخ‌های به‌جای مانده درصحنه‌های سرقت در حال پیگیری برای شناسایی و دستگیری سارقان می‌باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه انتشار این فایل صوتی باعث تشویش اذهان عمومی شده است، گفت: کارشناسان پلیس فتا در حال شناسایی و دستگیری عامل انتشار این فایل صوتی در فضای مجازی هستند. 

رضایی در خصوص توقیف خودروی چهار میلیاردی در بوشهر اظهار داشت: مأموران پلیس‌راه کنگان- بوشهردر محور خروجی این شهرستان، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری، به یک دستگاه خودرو بنز اس 500 مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: مأموران با توجه به اینکه راننده از ارائه مدارک خودرو و هویتی خود امتناع کرده، خودرو را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با استعلام به‌عمل‌آمده از سامانه شماره‌گذاری، مشخص شد خودرو توقیف‌شده فاقد سابقه می‌باشد و پلاک نصب‌شده بر روی خودرو نیز جعلی بوده و متعلق به یک خودرو دیگر است.

سرهنگ رضایی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودرو کشف‌شده را 40 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت مسلحانه سرقت فضای مجازی تکذیب توقیف خودروی 4 میلیاردی کنگان شهرستان کنگان فایل صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه