Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، امروز (دوشنبه)، نامه‌ای در ارتباط با طرح معامله قرن به « سید حسن نصرالله » دبیر کل حزب الله لبنان فرستاد.

اخبار بین الملل- به گزارش خبرگزاری «شهاب»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در این نامه به خطرات ناشی از طرح‌های معامله قرن و اشغال کرانه باختری بر منطقه و مسئله فلسطین اشاره کرد و خواستار یکپارچه‌سازی صفوف و تلاش برای مقابله با این خطرات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری شهاب، این نامه طی سفر هیأتی از حماس به ریاست «احمد عبدالهادی» نماینده این جنبش در لبنان به «حسن حب الله» مسئول پرونده فلسطین در حزب الله لبنان تحویل داده شد.

در این گزارش اشاره شده است که دو طرف آخرین اوضاع مربوط به فلسطین، منطقه و وضعیت پناهندگان فلسطینی در لبنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

افراد حاضر در این دیدار ضمن رد طرح اشغال کرانه باختری، تأکید کردند که این تصمیم تجاوز علیه ملت فلسطین است و همه باید در یک صف با این طرح خطرناک مقابله کنند.

در این دیدار همچنین بر قدرت ملت فلسطین در مقابله با این طرح تأکید و از کشورهای عربی، اسلامی و تمام آزادگان جهان خواسته شد تا در قالب «تحرکاتی فوری» جلوی تجاوزهای ادامه‌دار رژیم صهیونیستی را بگیرند.

نماینده جنبش حماس در این دیدار در ارتباط با اوضاع  پناهندگان فلسطینی در لبنان گفت که آنها در شرایط اقتصادی بسیار دشواری به سر می‌برند از این رو وی بر لزوم اقرار به حقوق شهری و انسانی این افراد تأکید کرد.

عبدالهادی همچنین از آژانس «اونروا» خواست تا با آغاز طرحی فوری به یاری پناهندگان فلسطینی در لبنان بشتابند.

در مقابل،  مسئول پرونده فلسطین در حزب الله بر لزوم مقابله با طرح‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که طرح‌هایی از این دست به یاری مقاومت ملت فلسطین  و حمایت تمام آزدگان جهان به موفقیت نخواهد رسید.

وی همچنین تأکید کرد که حزب الله در راستای کاستن از درد و رنج پناهندگان فلسطینی در لبنان تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سید حسن نصرالله معامله قرن سید حسن نصرالله فلسطین معامله قرن دبیر کل حزب الله لبنان اسماعیل هنيه پناهندگان فلسطینی در لبنان حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی

منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از شهادت و مجروح شدن ۸ شهروند لبنانی در جریان حمله رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در جنوب این کشور خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک حانین در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

بر پایه این گزارش این حمله منجر به شهادت ۲ زن لبنانی شد.

المیادین همچنین از زخمی شدن ۶ شهروند لبنانی در این حمله خبر داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستا‌های جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • خواهر اسماعیل هنیه در زندان اسرائیل / دلیل: حمایت از حمله 7 اکتبر حماس
  • نقل مکان اسماعیل هنیه از قطر به عمان
  • هنیه: درباره حمله رژیم اسرائیل به رفح هشدار می دهیم
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • حمله‌های حزب‌الله نفس تل‌آویو را برید
  • اسماعیل هنیه: در دام نمی‌افتیم؛ به رفح حمله شود، مقابله می‌کنیم
  • دیدار رئیس جمهور ترکیه با اسماعیل هنیه