Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-16@15:37:21 GMT

عکس/ واکنش نماینده مجلس به توئیت مجری شبکه خبر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۰۸۳

عکس/ واکنش نماینده مجلس به توئیت مجری شبکه خبر

عکس/ واکنش نماینده مجلس به توئیت مجری شبکه خبر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی المیرا شریفی مقدم صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به پاسخ موشکی ایران (+عکس)

اهالی فرهنگ و هنر و رسانه همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی، با انتشار مطالبی در فضای مجازی به این اقدام، واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، ملیکا زارعی، المیرا شریفی‌مقدم، حسن روح‌الامین، سید محمود رضوی، ایوب آقاخانی، عباس حسین‌نژاد، حسین دهباشی، یاسر احمدوند، رضا زنگنه، اکبر نصرالهی، جواد قارایی و ...، از جمله اهالی فرهنگ و هنر و رسانه هستند که تاکنون به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل در شب گذشته واکنش نشان دادند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر‏ ارشاد با انتشار ویدئویی در توییتر نوشت:

«قلْ بِفَضْلِ اللَّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِکَ فَلْیَفْرَحُوا هُوَ خَیْرٌ مِمَّا یَجْمَعُونَ

بگو: «به فضل و رحمت خدا باید خوشحال شوند؛ که این، از تمام آنچه گردآوری کرده‌اند، بهتر است!»»

ملیکا زارعی، مجری تلویزیون در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت:

«امشب کودکان غزه‌ در آرامش می‌خوابند و از فردا دنیا برای همین یک شب ناآرام چه فریادها سر خواهد داد.»

 

المیرا شریفی‌مقدم، مجری تلویزیون و گوینده سابق خبر در واکنش به این اتفاق در توییتر نشان پرچم ایران را منتشر کرد. 

 

اکبر نصراللهی، استاد ارتباطات نوشت: مراقب تاکتیکِ «دروغ است» اسرائیل و لشکر رسانه‌ای غرب باشید، در جنگ روایت‌ها، داستان را از آخر و وسط روایت نکنید. جنگ را صهیونیست‌ها با ترور دانشمندان هسته‌ای و اخیرا با حمله به کنسولگری ایران در سوریه شروع کرد، عملیات ایران، دفاعی، تلافی‌جویانه و در تحقق راهبرد بازدارندگی است.

رضا زنگنه ـ شاعر و ترانه‌سرا ـ هم استوری زیر را منتشر کرد؛ «بردار خنجر را برادر وقتِ جنگ است.»

امیرحسین سمیعی، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری برگرفته از آیات مبارک سوره انفال قرآن کریم نوشت: «وَما رَمَیتَ و لَکِنَّ الله رَمَی»

حامد جلیلی، مدیر دفتر سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در قالب یک استوری نوشت: «ای صاحب ذوالفقار وقت مدد است / راه قدس از کربلا می‌گذرد / امام زمان (عج) پشت و پناهتان.»

 

خیرالله تقیانی‌پور، نویسنده و کارگردان سینما و تئاتر هم با انتشار تصویری از شهید احمد کاظمی در نوشته‌ای چنین آورد: «بسم الله قاصم الجبارین … گرگ‌ها خوب بدانند در این غریب / گر پدر مرد، تفنگ پدری هست هنوز»

حسن روح‌الامین، هنرمند نقاش هم با بازنشر یکی از آثارش با کپشن «علی علی» به این اتفاق واکنش نشان داد.

 سید محمود رضوی، تهیه‌کننده سریال موسی (ع) هم استوری زیر را منتشر کرد همراه با این جمله که «از خاک وطن نمی‌گذرم».

و اما یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در توییتر مطلب زیر را انتشار داد؛ «در بالکن خانه نشسته‌ام سوره دخان بر لب دارم. به گل‌های سفید و قرمز شمعدانی‌ها نگاه می‌کنم و به آسمان فوت می‌کنم.»

جواد قارایی، مستندساز ایرانگرد یکی از شاهدان عینی پرواز موشک‌های ایرانی که به سمت سرزمین‌های اشغالی بود. او در این رابطه در صفحه شخصی اینستاگرام خود در قالب یک داستان نوشته است:

«با آرامش و شادی در حال تولید ایرانگرد در ایلام با شنیدن صدای غرش موشک‌های ایران جان بر فراز آسمان پاک وطن.
سرافراز وطن.
یادمان باشد چه با حکومت قاجار باشیم چه پهلوی و چه جمهوری اسلامی، برای ماندن در دنیایی که کشورهایش حاضر نیستند خلع سلاح هسته‌ای شوند، باید هسته‌ای شویم.
هنوز مرگ مظلومانه نیمی از جمعیت ایران جان در جنگ جهانی را فراموش نکرده‌ایم. هنوز تجاوزات بی دلیل روس، انگلیس و آمریکا را به وطن فراموش نکرده‌ایم. هنوز مرگ ۲۰ هزار زن و کودک طی چند ماه توسط صهیونیست‌ها که می‌گویند همه انسانها برای بردگی ما آفریده شده‌اند را فراموش نکرده‌ایم. هنوز نقش خون پاک شهیدان، دلاور مام وطن بر خاک پاکش را فراموش نکرده‌ایم.»

همچنین سکانسی دیدنی از نقش شهید شیرودی در فیلم سینمایی «آسمان غرب» که این روزها در سینماها در حال اکران است، در فضای مجازی منتشر شده است.

در بخشی از این ویدئو با بازی میلاد کی‌مرام چنین عنوان می‌شود، «من یکی از جنگ متنفرم، ولی الان نه! الان باید وایسی دفاع کنی ...»

 

سازمان هنری‌ رسانه‌ای «اوج» با انتشار سکانسی از فیلم «ایستاده در غبار»، نوشت:

«باید که اسرائیل از جهان زدوده شود ...»

 

حسین دهباشی ـ پژوهشگر و مستندساز ـ در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «آنهایی که امشب نگران و خشمگین از گسترش جنگ و آسیب‌های آن اند، از جنس خود ما هستند. با ایشان هم‌دلی کنیم. ولی آنها که طرف اسرائیل را گرفته‌اند، بدبخت‌اند. خیلی خیلی بدبخت‌اند. برایشان دعا کنیم! »

این مستندساز همچنین در واکنشی دیگر نوشت: «و یادمان باشد که در همه چندصد سال گذشته، ایران آغازگر هیچ جنگی نبود و همواره جنگ به آن تحمیل شد.»

سیداحمد موسوی ـ مجری تلویزیون ـ هم در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته با انتشار تصویری از بی‌بی‌سی در توییتر نوشت: «استیصال مجری و مهمان بی‌بی‌سی فارسی در تحلیل حمله ایران به اسرائیل دیدنیه»

ژیلا صادقی ـ مجری تلویزیون ـ در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: می دونی چی شده؟ چند روز قبل، اون سبز کوچیکه به سفارت سبز بزرگه حمله کرده. دیشب سبز بزرگه یه ذره سبز کوچیکه رو گوشمالی داده/ همین. حالا هنوزم نگرانید؟

ایوب آقاخانی، نویسنده و کارگردان تئاتر و رادیو در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته این تصویر را با عنوان «# ایران» منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، عباس حسین‌نژاد، طنزپردار نیز در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «در قدس سلفی خواهیم گرفت!»

فاطمه افشاریان، مجری تلویزیون در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «می‌خوای گریه کنی؟ گریه کن! بی‌تربیت!»

محمدرضا شفاه، تهیه‌کننده سینما با انتشار تصویزی از مزار سرلشگر شهید حسن تهرانی‌مقدم نوشت: «یه مرد بود، یه مرد...»

امیرحسین خرمشاهی، تهیه‌کننده تلویزیون در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «وعده صادق، همین و دیگر هیچ»

راحله امینیان، مجری تلویزیون هم در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت:

«رهبر انقلاب: دوره بزن در رو تمام شده

بزنید، می‌خورید...»

مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در واکنش به پاسخ موشکی ایران با انتشار ویدئویی در شب گذشته نوشت: «این لحظات دیدنی را در تاریخ ثبت کنید»

هادی حاجتمند، کارگردان و مستندساز در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «۲۶ فروردین ۱۴۰۳ را تاریخ ایران بزرگ فراموش نخواهد کرد. فرزندان ایران در برابر جسارت یک رژیم نحس و پلید به کنسولگری و شهادت تعدادی از فرزندان ایران، اسرائیل را به آتش کشید»

الهام عابدینی، مجری تلویزیون در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته با عنوان «دفاع مشروع» نوشت: ترور دانشمندان هسته‌ای، ویروس استاکس‌نت، حمایت از گروه‌های تروریستی و حمله علیه ایران، حمله به مواضع نظامی و دیپلماتیک ایران در کشورهای مختلف از جمله همین مورد اخیر در دمشقبه علاوه‌ی ده‌ها مورد دیگر چه کسی شروع کرد؟ ایران مقابل رژیم صهیونیستیِ متجاوز، از خود دفاع می کند، دفاع مشروع»

مجید یحیایی، مجری تلویزیون هم در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «نقطه پایانتان یک یاعلی است/ ذکر حیدر رمز آغاز فناست/ شر این ظالم بزودی کم شود/ درب این خیبر کلیدش مرتضی است»

نجم‌الدین شریعتی، مجری تلویزیون هم در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته تصویر زیر را به همراه آیه‌ای از سوره فصلت منتشر کرد:

حامد جعفری، تهیه‌کننده انیمیشن «بچه زرنگ» هم در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «من فکر می‌کنم حتی اونایی که مخالف سیاست‌های رایج کشور هستند و یا حتی کسانی که با حاکمیت مشکل مبنایی دارند هم یک جایی ته دلشان احساس غرور کردن»

محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده سینما در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته با انتشار تصویری از مسجدالقصی نوشت: «و ماندگارترین سکانس...»

و اما فضه سادات حسینی ـ گوینده شبکه خبر ـ در واکنش به پاسخ موشکی ایران در شب گذشته نوشت: «هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم ساعت ۴ صبح اینقدر با حال خوب خبر بخونم. همه همکارانم سراسر شوق و افتخار بودند از اقتدار ایرانِ جان الهی هزاران بار شکر»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مقام آمریکایی: ۴۰۰ تا ۵۰۰ پهپاد و موشک به اسرائیل پرتاب خواهد شد در واکنش به حمله ایران به اسرائیل؛ دبیرکل سازمان ملل خواستار توقف فوری خصومت ها در منطقه شد پنتاگون: به‌دنبال درگیری با ایران نیستیم

دیگر خبرها

  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • انگلیس؛ واکنش‌های سیاسی به پاسخ ایران
  • وزیر خارجه انگلیس بر سر حمله ایران قفل کرد!
  • ادامه واکنش نمایندگان مجلس به عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل دست از پا خطا نکند!
  • توجه به جایگاه مادران در برنامه «از مامان بگو»
  • پول موشک‌ها و پهپادهای ایران قبلا حساب شده!
  • واکنش اهالی فرهنگ و هنر و رسانه به پاسخ موشکی ایران (+عکس)
  • (ویدئو) واکنش جالب مجری تلویزیون به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • ببینید | واکنش جالب مجری تلویزیون روی آنتن زنده به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق