Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:52:39 GMT

هافبک بارسلونا و احتمال بازگشت به تیم سابق

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۱۵۱

هافبک بارسلونا و احتمال بازگشت به تیم سابق

اسپورت مدعی شده این احتمال وجود دارد که ایوان راکیتیچ، هافبک کروات بارسلونا به تیم سابق خود یعنی سویا بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی بود که یکی دو فصل اخیر همواره بحث جدایی اش از بارسلونا مطرح بوده است. ستاره کروات در نقل و انتقالات زمستانی تا آستانه جدایی از بارسا پیش رفت اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد تا او حداقل برای چند ماه دیگر در بلوگرانا ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک کروات تنها تا ژوئن سال 2021 با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد. همچنین به نظر می رسد که هیچ تمایلی از سوی بارسلونا برای تمدید قرارداد با این بازیکن وجود ندارد؛ موضوعی که باعث شده جدایی ایوان راکیتیچ از این تیم در نقل و انتقالات پیش رو قطعی به نظر برسد.

 

 

 

 

در همین رابطه اسپورت مدعی شده که ستاره کروات علاقه زیادی به ماندن در بارسلونا دارد اما تیم کاتالانی تصمیم خود را برای فروش گرفته است. از طرفی بارسا نمی‌خواهد که این بازیکن در تابستان سال 2021 به شکل آزاد این تیم را ترک کند و از همین رو آن ها قصد دارند با فروش این بازیکن در نقل و انتقالات پیش رو، درآمد زایی داشته باشند. اسپورت همچنین در ادامه گزارش خود مدعی شده که احتمال پیوستن راکیتیچ به تیم سابق خود یعنی سویا وجود دارد.

سویا بارسلونا ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا بارسلونا ایوان راکیتیچ ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات