Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@14:07:13 GMT

شانس زیاد آنتورپ برای جذب کاوه رضایی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۱۹۲

شانس زیاد آنتورپ برای جذب کاوه رضایی

یک رسانه ورزشی بلژیک مدعی شد تیم آنتورپ برای جذب کاوه رضایی شانس زیادی دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Voetbal24 بلژیک، آنتورپ پس از جدایی گانو و کوین نیازمند تقویت خط حمله‌اش است و کاوه رضایی نخستین گزینه این تیم محسوب می‌شود.

کاوه رضایی در بازی اخیر تدارکاتی کلوب بروژ برابر لوون فرصت حضور در میدان را پیدا کرد اما او نیز مثل کرمنچیک و اوپندا جذابیتی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن تحت هیچ شرایطی در برنامه فیلیپه کلمنت، سرمربی کلوب بروژ جایی ندارد و ممکن پروسه جدایی او با یک پیشنهاد عالی شروع شود.

آنتورپ تیمی است که کاوه رضایی را می‌خواهد و شانس زیادی برای انتقال او دارد. از سویی شارلوا که فصل گذشته کاوه رضایی را به صورت قرضی در اختیار داشت اعلام خرید قطعی این بازیکن از کلوب بروژ با توجه به قیمت سنگین درخواستی این تیم امکان‌پذیر نیست. به نظر می‌رسد با رفتن کاوه رضایی شانس نیچولسون برای بازی در  خط حمله شارلوا بیشتر شود. هرچند صحبت‌هایی درباره تمایل نانت فرانسه برای جذب کاوه رضایی مطرح شد اما خیلی روشن نیست.

سماک: بازیکنان زنیت تشنه پیروزی و قهرمانی هستند

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کاوه رضایی بیشتر بخوانید... سردار آزمون: خوشحالی‌ام از دومین قهرمانی متوالی زنیت قابل توصیف نیست سوپرلیگ ترکیه| پیروزی ارزشمند ترابزون‌اسپور در خانه گالاتاسرای لیگ برتر پرتغال| ریوآوه پس از ۲ پیروزی شکست خورد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند

به گزارش خبرآنلاین ،با این وجود آنها تصمیم گرفتند که از این پول «نهایت استفاده» را برای داشتن یک زندگی مرفه و آسوده آنهم در واپسین سال‌های عمر بکنند.

یورو نیوز در گزارشی نوشت:این زوج که دارای دو فرزند، پنج نوه و یک نتیجه هستند، ۳۲ سال است که ازدواج کرده‌اند اما ابتلای مرد خانواده به بیماری پلاک پلور و فیبروز ریوی که به عقیده او با قرار گرفتن در معرض آزبست ساختمان‌ها مرتبط است، باعث شد که آنها تقریبا تمام دوران زندگی مشترک خود را به دلیل درمان‌های شبانه‌روزی یان اندرسون، در خانه بمانند و بدون رفتن به تعطیلات بگذرانند.

برنده این پول در واقع زن خانواده یعنی مرلین اندرسون ۷۰ ساله است.

او هنگام شرح ماجرای برنده شدنش می‌گوید که در ابتدا فکر می‌کرده هزار پوند برنده شده و از این بابت نیز «بسیار خوشحال» بوده است. بعد از شمردن دقیق صفرها نیز می‌ترسد زیرا فکر می‌کند که یک کلاهبرداری در کار است.

ماجرا از این قرار بود که خانم اندرسون در ۱۲ مارس متوجه شد که تنها ۴.۹۰ پوند در حساب بخت آزمایی آنلاینش باقی مانده است و تصمیم گرفت که با این پول یک بلیط «یورومیلیونز» بخرد.

او می‌گوید: «روز بعد از قرعه‌کشی سراغ ایمیل‌هایم رفتم تا ببینم آیا چیزی برنده شدم یا نه. ابتدا فکر کردم ۱۰۰۰ پوند برنده شدم و خیلی خوشحال شدم. سپس شروع به شمردن صفرها کردم و نمی‌توانستم چیزی را که می‌دیدم باور کنم، بنابراین دوباره آنها را شمردم. به این فکر می‌کردم که نمی‌تواند درست باشد و باید کلاهبرداری در کار باشد.»

او می‌افزاید: «ناامیدانه منتظر ماندم تا ساعت ۸ صبح شود تا بتوانم با شماره لاتاری ملی تماس بگیرم تا دریابم آنچه می‌دیدم واقعاً درست است یا خیر. وقتی آن طرف تلفن به من گفتند که درست است، باور نمی‌کردم.»

خانم اندرسون می‌گوید: «هنوز هم همه چیز بسیار سورئال به نظر می‌رسد. هیچ کلمه دیگری برای توصیف آنچه در حال حاضر در حال گذراندن آن هستیم وجود ندارد.»

یک ویلای بزرگ و یک طبقه

این زوج در حال حاضر در خانه کوچکی زندگی می‌کنند که خانم اندرسون آن را به یک «خوابگاه» تشبیه می‌کند.

او می‌گوید: «به دلیل وضعیت سلامت شوهرم، او نمی‌تواند از پله بالا برود. به همین دلیل ما اتاق نشیمن خود را مانند یک اتاق‌خواب آماده کرده‌ایم. ما چاره دیگری نداشتیم.»

اکنون امیدوار است با برنده شدن این بلیط بخت آزمایی، بتواند خانه‌ای بزرگتر بخرد. خانه‌ای بزرگ که به گفته او باید یک طبقه باشد؛ زیرا برای شوهر بیمارش که با کپسول اکسیژن زندگی می‌کند، رفتن به طبقات بالاتر ممکن نیست.

او می گوید: «خرید یک خانه ییلاقی به یان این امکان را می‌دهد که اتاق خواب خودش را داشته باشد و ما نیز می‌توانیم یک اتاق نشیمن داشته باشیم، همه چیز در یک طبقه. به این ترتیب او می‌تواند بقیه عمرش را در آسایش سپری کند.»

آنها پس از برنده شدن این پول، یک خودروی اتوماتیک سیتروئن «دی‌اس۷» نیز برای خودشان خریده‌اند.

خانم اندرسون می‌گوید: «ما در بهترین زمان برنده شدیم. زیرا اکنون شوهرم می‌تواند بهترین کیفیت زندگی را آنهم در زمانی که برایش باقی مانده، داشته باشد.»

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888396

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • هانسی فلیک، لوئیز انریکه و رافا مارکز، تنها گزینه‌های بارسلونا برای جانشینی ژاوی
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • تمرین با نشاط سپاهان در حضور شهریار و کاوه؛ گزارش تصویری
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!
  • این عادت شانس زنده ماندن افراد مبتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • عکس| رسوا شدن ورزشکار حقه‌باز در المپیک