Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:12:11 GMT

کشف جسد دو نوجوان در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۲۷۵

کشف جسد دو نوجوان در اصفهان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "خورو بیابانک" از غرق شدن 2 نوجوان 15 و 18 ساله در یک استخر پرورش ماهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرگرد فرهاد جعفری با بیان این مطلب اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان "خورو بیابانک" در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه غرق شدگی در روستای "چاه ملک" بلافاصله به منظور بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 2 نوجوان 15 و 18 ساله که برای شنا داخل استخر پرورش ماهی رفته بودند به علت عدم مهارت در شنا کردن غرق شده و تا پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان باخته بودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان "خورو بیابانک" با بیان اینکه با تلاش نیروهای امدادی، اجساد این 2 نفر از داخل آب به بیرون کشیده شد، اظهار داشت: در فصل تابستان بسیاری از نوجوانان و جوانان اشتیاق زیادی به شنا کردن دارند که در این خصوص خانواده ها باید بیش از پیش مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند در استخرهای آب عمیق کشاورزی و پرورش ماهی، آب رودخانه و ... شنا کنند چرا که علاوه بر خطراتی که شنا کردن در این آب ها دارد سلامتی آن ها را نیز به مخاطره می اندازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان حوادث جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی انتظامی کشور به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش پیامی صادر کرد.

در روز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پیامی خطاب به ملت شریف و مبارز ایران روز ۲۹ فروردین را «روز ارتش» اعلام کردند تا ارتش در این روز پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و مرزهای کشور اعلام کنند. امروز ارتشیان ما مردانی مؤمن، شجاع، حق طلب، عدالت جو و آماده فداکاری در راه آرمان‌های بلند ملت ایران هستند.

ارتش وفادارانه از جمهوری اسلامی حمایت کرده و می‌کند؛ ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است که به خصوص در سال‌های اخیر که عداوت دشمنان شکل عملی و عملیاتی به خود گرفته، توانست از طوفان هیاهو و عناد به سلامت گذر کند.

نیروهای مخلص و قهرمان ارتش در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور چه در جنگ تحمیلی پاسداری از مرزها، سازندگی و کمک به هموطنان در کنار مردم و مسئولان بوده و به نحو مطلوب و صادقانه مصداق بارز و تبلور شعار انقلابی "ارتش فدای ملت بوده است" را به منصه ظهور رسانده‌اند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران این روز را به ارتشیان عزیز که آوازه غیرت و هم بستگی شأن، دوردست‌ترین دروازه‌های جهان را درنوردیده است، تبریک می‌گوید و سرافرازی آنها را از درگاه خداوند منان خواستار است.

کد خبر 6079803

دیگر خبرها

  • تجلیل از بازنشستگان فرماندهی انتظامی لرستان
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • استفاده از آب چاهک برای پرورش ماهی در نیمروز
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • ارتش سازمانی خلاق، پویا و پرتوان است