Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@09:27:33 GMT

مرد همه کاره میلان در فصل آینده مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۳۱۹

مرد همه کاره میلان در فصل آینده مشخص شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که رالف رانگنیک، فصل آینده مسئولیت بخش عمده ای از امور باشگاه میلان را برعهده خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، رالف رانگنیک اخیرا به شکل گسترده ای با میلان در ارتباط بوده و مدیرعامل این باشگاه یعنی ایوان گازیدیس نیز هیچ گاه علاقه خود به حضور سرمربی سابق لایپزیش در روسونری را پنهان نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در واقع طی هفته‌های گذشته مشخص شد که در حضور رانگنیک در میلان هیچ شکی وجود نخواهد داشت اما تردید بزرگ به مسئولیت او در روسونری برمی گشت و این که آیا به عنوان سرمربی این تیم نیز فعالیت خواهد کرد یا خیر.

 

 

 

 

در همین ارتباط اما سه منبع اسکای اسپورتس، توتو مرکاتو و میلان نیوز مدعی شده‌اند که رانگنیک برای فصل آینده وظیفه سرمربیگری، فعالیت نقل و انتقالاتی و حتی بخش پزشکی میلان را بر عهده خواهد گرفت.

اسکای همچنین در ادامه گزارش خود در این باره می‌نویسد که مدیرعامل باشگاه میلان یعنی ایوان گازیدیس، از مدت ها قبل پائولو مالدینی را از حضور رانگینک مطلع کرده است؛ موضوعی که احتمالاً باعث جدایی این اسطوره ایتالیایی از روسونری خواهد شد.

آث میلان رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ