Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:58:48 GMT

کمک کرمانشاهیان خیر به نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۳۲۹

کمک کرمانشاهیان خیر به نیازمندان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاهیان خیر در سال ۹۸ بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت : تمامی این کمک‌ها بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش هزینه شده و به دست نیازمندان واقعی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کمک‌های مردمی در چهار سرفصل زکات، صدقات، طرح اکرام ایتام و محسنین و تشکل‌های مردمی و موسسات خیریه جمع آوری می‌شود، گفت : در مجموع کرمانشاهیان پارسال بیش از ۱۱۳ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در استان کمک کردند.

رخصی بخشی از این کمک‌ها از محل کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه همسو با این نهاد به نیازمندان اهدا شده است، افزود: در سال ۹۸ خیران شناسایی شده در این مراکز بیش از ۳۸ میلیارد و ۷۲۹ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

رخصی ادامه داد: پارسال مودیان زکات در استان بیش از ۲۵ میلیارد تومان زکات واجب و مستحب به این نهاد به عنوان دبیرخانه زکات پرداخت کردند.

او با اشاره به نصب و تعبیه ۱۲۱ هزار و ۷۰۵ صندوق صدقات در استان افزود: کرمانشاهیان نیک اندیش در سال ۹۸ بیش از ۲۳ میلیارد و ۱۹۱ میلیون تومان صدقات به این صندوق‌ها واریز کردند که بیشترین میزان این صدقات از صندوق‌های صدقات خانگی جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه به اجرای طرح ویژه اکرام ایتام و محسنین در این نهاد اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح نیز ۳۳ هزار حامی خیر بیش از ۲۶ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان به هفت هزار و ۴۶۲ فرزند معنوی در استان کرمانشاه اهدا کردند.

رخصی با تاکید براینکه تمامی این کمک‌ها بنا به نیت خیرخواهانه خیران نیک اندیش هزینه شده و به دست نیازمندان واقعی رسیده است، گفت: این نهاد شناسنامه نیازمندی تمامی خانوار‌های مددجو را در اختیار دارد و همین موضوع موجب تسریع در خدمت رسانی به نیازمندان می‌شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد کمک های مردمی حمایت مالی میلیون تومان کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس