Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطابق گزارش رسانه‌های آمریکایی طی ۴۵ روز گذشته ۵ جنگنده آمریکایی در نقاط مختلف آمریکا و برخی کشورهای دیگر سقوط کرده‌اند که منجر به مرگ ۲ خلبان نیز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مطابق گزارش رسانه‌های آمریکایی طی ۴۵ روز گذشته ۵ جنگنده آمریکایی در نقاط مختلف آمریکا و برخی کشورهای دیگر سقوط کرده‌اند که منجر به مرگ ۲ خلبان نیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک جنگنده F۲۲ و یک جنگنده F۳۵ در فلوریدا، یک جنگنده F۱۵ که براثر سقوط در دریا در یورکشایر خلبان آن نیز کشته شد؛ سقوط یک جنگنده F۱۸ که از ناو روزولت پرواز کرده بود در دریا در نزدیکی فیلیپین و سقوط یک جنگنده F۱۶ در کارولینای جنوبی که خلبان آن‌هم کشته شد.

منبع: دانا

کلیدواژه: یک جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فری‌مالزیاتودی، در پی برخورد دو بالگرد نظامی نیروی دریایی مالزی هنگام تمرین نظامی در روز «نیروی دریای مالزی» همه ۱۰ سرنشین این بالگرد کشته شدند.

بنابر گزارش‌ها این حادثه در پایگاه هوایی لوموت در ایالت پراک در سواحل غربی مالزی رخ داده است.

هنوز درباره علت اصلی این حادثه گزارشی منتشر نشده، اما تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که یکی از بالگردها از عقب به دُم بالگرد دیگر برخورد می‌کند و پس از آن هر دو سقوط می‌کنند.

کد خبر 6085991

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • سرعت فوق‌العاده موشک هایپرسونیک آمریکایی (+عکس)
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • سقوط مینی بوس به دره با ۳ کشته و ۱۸ زخمی در آدانای ترکیه
  • موشک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • موشک بالستیک کره شمالی پس از ۷ دقیقه پرواز سقوط کرد
  • فرآیند تولید موتور‌های فوق پیشرفته جنگنده F-۳۵ در کارخانه آمریکایی (فیلم)