Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@01:41:33 GMT

تحلیلگر سیاسی عراقی ترور شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۳۹۲

تحلیلگر سیاسی عراقی ترور شد

خبرگزاری فارس‌: منابع خبری،‌ شامگاه دوشنبه، گزارش دادند که افرادی مسلح «هشام الهاشمی» تحلیلگر سیاسی عراقی را در منطقه «زیونه» در بغداد ترور کردند.

منابع خبری در این خصوص گزارش دادند که الهاشمی پس از اتمام یک مصاحبه تلویزیونی از سوی عده‌ای افراد ناشناس هدف قرار گرفت.

پایگاه خبری شبکه «السومریه» به نقل از یک منبع امنیتی در این خصوص گفت که الهاشمی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت کشور عراق نیز ترور هشام الهاشمی را تأیید کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: ترور تحلیلگر سیاسی عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش تسنیم، در حال حاضر امنیت کامل در فرودگاه هشتم شکاری حاکم بوده و هیچ خبری از انفجار در پایگاه شکاری وجود ندارد و تمام ادعاهای رسانه‌های معاند کذب بوده و تردد در فرودگاه و اطرف پایگاه هشتم شکاری برقرار است.

علی‌رغم تلاش رسانه‌ها برای نشان دادن وضعیت غیرعادی در اصفهان، اما مشاهدات خبرنگار تسنیم نشان داد در حال حاضر فقط در مراکز عرضه حلیم مردم تجمع کرده‌اند و در صف خرید قرار دارند و گروهی دیگری از مردم در حال انجام ورزش صبحگاهی در 31 فروردین ماه هستند و هیچ خبری از انفجار و یا وضعیت غیرعادی در شهر مشاهده نمی‌شود.

در گفت‌وگو و بررسی که خبرنگار تسنیم از منابع مطلع داشت ‌هیچ کدام از تاسیسات اصفهان هدف قرار نگرفته ‌و تمام اخبار رسانه‌های خارجی به ویژه‌ اسرائیلی در این خصوص کذب است.

گزارش خبرنگار تسنیم از سطح شهر

با وجود جوسازی‌های رسانه‌ای، طبق گزارش خبرنگار تسنیم از مناطقی که ادعا شده در آنجا انفجار صورت گرفته است، امنیت و آرامش برقرار بوده و خبری از هیچگونه انفجاری نیست.

مردم در حال حاضر مشغول انجام امور روزانه خود هستند و عبور و مرور به راحتی در جریان بوده و هیچ گونه منع تردد و یا هرگونه ممنوعیتی در سطح شهر مشاهده نمی‌شود و همه چیز عادی است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896927

دیگر خبرها

  • فرود مشکوک بالگرد‌های آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • اسرائیل در بغرنج‌ترین شرایط به سر می‌برد
  • شنیده‌شدن صدای شلیک در قهجاورستان اصفهان
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • المیادین: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • تحلیلگر سیاسی آمریکا: مصونیت اسرائیل از مجازات تمام شد
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد