Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:49:29 GMT

کلاهبردار 16 میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۴۳۶

کلاهبردار 16 میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری متهم تحت تعقیب در خرم‌آباد که با چک بلامحل از یک شهروند 16 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار حاجی‌محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر بیان داشت: در پی مراجعه شاکی و  ارائه حکم جلب از پایتخت مبنی بر اینکه یک نفر با ترفند متقلبانه با چک بلامحل یک واحد گاوداری به مبلغ 16 میلیارد ریال از وی خریداری و متواری شده است، شناسایی و دستگیری کلاهبردار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی و تحقیقات صورت گرفته توسط ماموران کلانتری 15 ولیعصر(عج) خرم‌آباد، فرد مورد نظر شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضا در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اشراف اطلاعاتی و تعامل خوب با دستگاه قضا به طور قاطع و قانونی با هنجارشکنان  برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری لرستان متهم پلیس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند