Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، گروه‌های مقاومت حزب الله لبنان و حماس تاکید کردند که طرح الحاق کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی باید فورا متوقف شود. 

این دو گروه مقاومت تاکید کردند که طرح الحاق بخش‌های زیادی از کرانه باختری به اراضی اشغالی تجاوزی علیه مردم فلسطین به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، طی نامه‌ای به سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرده است که فلسطین در شرایط خطرناکی قرار گرفته است.

 حزب الله هم طی بیانیه‌ای در همین رابطه تاکید کرد: «مردم فلسطین قادر به مقابله با این طرح هستند».

حزب الله لبنان همچنین از کشورهای عربی، مسلمان و «مردم آزاده جهان» خواسته است که به سرعت در برابر تجاوز مداوم اشغالگران علیه مردم فلسطین مقابله کنند. 

این دو گروه مقاومت همچنین از همه طرف های بین‌المللی خواسته اند تا اقدامات لازم را جهت مقابله با اشغالگری صهیونیست ها انجام دهند.

بر اساس مفاد طرح به اصطلاح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. طرح الحاق با مخالفت گسترده فلسطینی ها همراه شده و تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرده که در صورت عملیاتی شدن این طرح دیگر هیچ توافق دو جانبه‌‌ای با طرف صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

سران رژیم صهیونیستی که پیش از این اعلام کرده بودند که طرح الحاق را از اول ژوئیه آغاز خواهند کرد فعلا مجبور به عقب نشینی شده اند. آنها اعلام کردند که اجرای این طرح فعلا به تعویق افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان طرح الحاق جنبش حماس طرح الحاق حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح

نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.

به گزارش تسنیم، مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.

منبع مذکور بیان کرد که تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست یابی به توافق مبادله اسرا است.

دیگر خبرها

  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • ترکیه و بازتعریف نقش در موضوع فلسطین
  • حماس: سفر هنیه به ترکیه به معنای جایگزینی میانجی‌گری قطر و مصر نخواهد بود
  • صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است
  • تظاهرات در اسپانیا برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه
  • آنکارا: واشنگتن ظلم بزرگی در حق مردم فلسطین کرد