Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نماینده دولت انگلیس از ایران به دلیل حمایت از مهاجران افغان تشکر کرد.

بر این اساس، جولیان ویت، نماینده انگلیس در دفتر حقوق بشر سازمان ملل گفت: ما از بازگشت داوطلبانه و امن پناهجویان مستقر در ایران و پاکستان حمایت می‌کنیم. ما به حمایت از مهاجران افغان در این دو کشور ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ایران به دلیل حمایت از جامعه افغانستانی‌های مقیم این کشور تشکر و قدردانی می‌کنیم. همچنین به دنبال حمایت از ایران و پاکستان به عنوان میزبانان مهاجران افغان هستیم. باز استقرار مهاجران افغان در اولویت ما قرار دارد.

گفتنی است ایران بیش از ۴۰ سال است که میزبان میلیون‌ها مهاجر افغانستانی است. با این وجود، تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران زندگی این مهاجران را نیز تحت تاثیر قرار داده و منجر به آوارگی بیشتر و لطمه به آن‌ها شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهاجران افغان دفتر حقوق بشر سازمان ملل مهاجران افغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت یک غذای محلی با مرغ و سیب زمینی توسط یک خانواده غارنشین افغان (فیلم) پخت نان ساجی و دمپخت مرغ توسط یک زوج مسن غارنشین افغان (فیلم) پخت نان و کباب تابه‌ای با گوشت بره و گاو به سبک غارنشین افغان (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح ۳ مگاپروژه حوزه انرژی سریلانکا توسط سید ابراهیم رئیسی/ امضای ۵ سند همکاری میان ایران و سریلانکا/رئیسی: تهدیدها و تحریم ها ملت ایران را متوقف نکرده است/ رئیس جمهور سریلانکا: از حمایت های ایران تشکر می کنیم
  • تجمع خودجوش بانوان بافقی در حمایت از طرح نور فراجا
  • نحوه پخت پیراشکی سیب زمینی و سبزیجات به سبک زوج غارنشین افغان (فیلم)
  • خشم بین المللی از انگلیس برای اخراج مهاجران به روآندا
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • پارلمان انگلیس طرح اخراج پناهجویان به رواندا را تصویب کرد
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند