Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@00:56:06 GMT

تاتنهام 1-0 اورتون؛ سه امتیاز بی دردسر

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۶۷۵۷

تاتنهام 1-0 اورتون؛ سه امتیاز بی دردسر

در شبی که اورتون برای سومین بار در فصل 20-2019 لیگ برتر گل به خودی زد، اسپرز برای چهارمین بار در این فصل از گل به خودی حریفان سود برد. 

طرفداری - تاتنهام با کسب سیزدهمین برد خود در فصل جاری لیگ برتر، به رده هشتم جدول صعود کرد. اسپرز که در بازی قبلی 3-1 مغلوب شفیلدیونایتد شده بود، وضعیتی بر عکس اورتون داشت که در بازی قبلی توانسته بود لسترسیتی را 2-1 شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ژوزه مورینیو در مسابقه ای که انتظارات را برآورده نکرد، به برد خفیفی برابر تیم کارلو آنچلوتی دست یافت. بدین ترتیب روند شکست ناپذیری تاتنهام مقابل اورتون به 15 بازی رسید. 

مشخصات بازی تاتنهام و اورتون روز و تاریخ برگزاری: دوشنبه 16 تیر 1399 تورنمنت: هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس ورزشگاه: تاتنهام هاتسپر داور: گراهام اسکات گلزنان: مایکل کین (24-گل به خودی) برای تاتنهام ترکیب تیم های تاتنهام و اورتون

 

شرح گل های بازی تاتنهام و اورتون

تاتنهام 1-0 اورتون؛ کین (24): در یک حمله با حوصله از تیم میزبان، پس از تلاش هری کین برای زدن ضربه نهایی درون محوطه جریمه حریف، توپ در آن شلوغی به لو سلسو رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد با مایکل کین تغییر مسیر قابل ملاحظه ای داشت و وارد دروازه پیکفورد شد. 

تاتنهام-اورتونخلاصه بازی تاتنهام و اورتون

اضافه می شود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاتنهام و اورتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و هشتم لیگ یک خیبر خرم‌آباد طی یک بازی مهیج و تماشایی موفق شد با نتیجه 4 بر 3 دریای بابل را شکست بدهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

خیبر حالا با 64 امتیاز و اختلاف 7 امتیازی نسبت به تیم دوم جدول از شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر برخوردار شده و بعید است این اتفاق برای تیم پرهوادار لرستان رخ ندهد.

در جریان بازی روز گذشته خیبر مقابل دریای بابل رضا مهاجری بابت برد تیمش بسیار خوشحال بود و شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او با فریادهای بلند در ورزشگاه تختی خرم‌آباد خوشحالی خود بابت پیروزی و کسب سه امتیاز را نشان داد و جشن پیروزی گرفت.

مهاجری با انتشار تصویری از خوشحالی خود در صفحه شخصی‌اش خطاب به هواداران خیبر خرم‌آباد نوشته است: «درود بر خیبر بزرگ و هواداران لرتبار و شریف. صدرنشینی و سه امتیاز نوش جان شما.»

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)