Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتقاد سعید رمضانی، سرپرست باشگاه استقلال از نحوه راستی آزمایی تست کرونا بازیکنان این تیم / فوتبال برتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!

غیبت سرپرست فرمانداری پلدختر در روز سیلابی انتقاد گسترده مردم و رسانه‌های این شهرستان را به‌دنبال دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، هواشناسی لرستان از روز پنجم فروردین‌ماه 1403 از ورود سامانۀ بارشی به جو این استان خبر داد و وضعیت قرمز بارندگی در جلسۀ ستاد مدیریت بحران برای پلدختر اعلام شد.

جلسۀ ستاد بحران پلدختر عصر یکشنبه پنجم فروردین‌ماه 1403 به ریاست مهدی نصیری، معاون عمرانی فرمانداری پلدختر، تشکیل شد و او در غیاب علی جهانی، سرپرست فرمانداری پلدختر، که همزمان معاون استاندار لرستان نیز است از اعلام آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان این شهرستان خبر داد.

بارش‌های سیل‌آسا در لرستان/خسارت به واحدهای مسکونی پلدختر

در روزی که بارندگی 110 میلی‌متری در پلدختر ثبت و جاده پلدختر به خرم‌آباد مسدود شد، راه ارتباطی روستاهای بخش مرکزی و بالاگریوه مسدود شد، روستای چاله غرق در سیلاب شد و شهر سراب‌حمام غرق در آب است اما، سرپرست فرمانداری پلدختر به‌عنوان رئیس ستاد بحران این شهرستان غایب بزرگ روز سیلابی بود.

جای پرسش است که چرا فرماندار پلدختر با وجود اعلام ستاد بحران و وضعیت قرمز بارندگی در این شهرستان حضور ندارد و جواب تلفن رسانه‌ها را هنگام سیل نداد تا غیبت رئیس ستاد بحران در روز سیلابی پلدختر برگ دیگری از بحران مدیریت در مدیریت بحران لرستان باشد.

مصاحبه‌ بی‌اساس از سیل

غیبت سرپرست فرمانداری پلدختر سبب انتقاد رسانه‌ها و مردم این شهرستان شد، به‌طوری‌که فضای مجازی مملو از انتقادات تند به مدیریت ارشد لرستان و سرپرست فرمانداری پلدختر است.

علایی‌پور، شهروند پلدختری، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از غیبت سرپرست فرمانداری پلدختر انتقاد کرد و گفت: رئیس ستاد بحران این شهرستان با وجود هشدارهای هواشناسی در منطقه حضور ندارد.

او اضافه کرد: سرپرست فرمانداری پلدختر حتی به‌صورت تلفنی هم از اوضاع این شهرستان اطلاع کافی به‌دست نیاورده‌است، به‌طوری‌که با وجود قطع راه‌های ارتباطی برخی روستاها بر اثر شدت بارش‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرده‌است که راه ارتباطی هیچ روستایی مسدود نیست!

این شهروند پلدختری عنوان کرد: پرسش ما از مدیریت ارشد لرستان این است که چرا سرپرست فرمانداری پلدختر در روزی که بارش باران و جاری‌شدن سیلاب مشکلات زیادی به مردم وارد کرده‌است در این شهرستان حضور ندارد؟!

بی‌تفاوت در برابر خسارت سیل

جودکی، دیگر شهروند پلدختری، هم با انتقاد از غیبت سرپرست فرمانداری پلدختر در روز سیل گفت: فرماندار این شهرستان چنان از اوضاع بارندگی بی‌اطلاع است که اطلاعات نادرست به برخی رسانه‌ها داده‌است!

باقرپور، دیگر شهروند پلدختری، هم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اضافه کرد: سرپرست فرمانداری پلدختر اعلام کرد که هیچ راه مسدودی در این شهرستان وجود ندارد، اما راه ارتباطی چندین روستای پلدختر بر اثر آب‌گرفتگی و ریزش کوه مسدود است.

یوسفی، دیگر شهروند پلدختری، هم با انتقاد از استاندار لرستان و سرپرست فرمانداری پلدختر بیان کرد: ظاهراً وضعیت این شهرستان برای تیم ارشد این استان مهم نیست، چون فرماندار به‌عنوان رئیس ستاد بحران در منطقه حضور ندارد و فرهاد زیویار، استاندار لرستان، هم به خود زحمت نداده‌است برای بازدید میدانی به پلدختر سفر کند!

انتهای پیام/ 646

 

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند/ نیاز به بازیکنان جدید
  • غیبت فرماندار پلدختر در سیل| بحران نزدیک فرماندار دور!
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!