Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  هفتم آذر سال گذشته شهروندی ۳۰‌ساله به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد مراجعه کرد و پلیس را در جریان سرقت از داخل خودروی شخصی‌اش قرار داد. او گفت: ساعت ۱۰ شب خودروی خود را حوالی بزرگراه فتح پارک کرده بودم و پس از بازگشت با شیشه شکسته آن روبه‌رو و متوجه شدم یک دستگاه لپ‌تاپ، حافظه جانبی و تلفن همراهم در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد و در گام نخست کارآگاهان اداره بیستم با بازدید از محل سرقت، شماره پلاک خودروی پراید مشکی‌رنگ را که سارقان از آن در روز سرقت استفاده کرده بودند، به دست آوردند. کارآگاهان در گام بعدی تحقیقات مالک خودروی پراید به نام صادق را که از مجرمان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و او را چند روز پیش با هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان اسلامشهر دستگیر کردند. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به صد فقره سرقت لوازم خودرو با همدستی دو نفر از دوستانش به نام‌های هاشم و جمشید اعتراف کرد و گفت: پس از هر سرقت برخی اموال را به یک سمساری در شهرستان اسلامشهر می‌فروختیم. در ادامه تحقیقات مالخر اموال مسروقه دستگیر و در بازرسی از آن مکان، تعدادی اموال سرقتی کشف شد. همچنین هر دو همدست متهم نیز در دو عملیات مستقل دیگر دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به جرائم خود اعتراف کردند. سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان به جرمشان هر چهار متهم با قرار مجرمیت صادره ازسوی مقام قضائی روانه زندان شدند و بخشی از اموال مکشوفه به شهروندان مسترد شد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس

سرهنگ سعید راستی گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت، اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد. 

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیز شناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج
  • دزد دریچه‌ فاضلاب مشهد دستگیر شد / 32 ساله با سابقه 27 سرقت
  • حمله شرور قمه‌به دست به خودروی پلیس
  • حمله شرور قمه‌به‌دست به خودروی پلیس