Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی بازیگر سریال‌هایی نظیر «دنیای شیرین» و «مدرسه پیرمردها» این روز‌ها نقش یک داعشی اروپایی را در مجموعه «خانه امن» ایفا می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رئیسی با بازی در سریال‌های «دنیای شیرین» و «مدرسه پیرمردها» در قاب تلویزیون خاطره‌ساز شد. همچنین در سینما با نقش‌های مثبت و جذاب در فیلم‌های «شهر در دست بچه‌ها» و «پاتال» حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از ادامه تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت اجرایی با حضور در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی فعالیت خود را در عرصه بازیگری ادامه داد.

رئیسی  با بازی در سریال «خانه امن» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، این بار نقشی کاملا متفاوت را عهده‌دار است. او با بازی در نقش یک تکفیری در قاب تلویزیون نقشی متفاوت را جان می‌بخشد.

وی درباره ایفای این نقش توضیح داد: نقش منفی را به دلیل چالشی که برایم ایجاد می‌کند، دوست دارم و امکان بازی در نقش منفی برایم در سریال «خانه امن» مهیا شد که بتوانم خودم را در این شخصیت با خصوصیات اخلاقی کاملا متفاوت با خودم محک بزنم. اگر مخاطب مرا در سریال ببیند و از من به عنوان بازیگر این نقش بدش بیاید من در ارائه نقش موفق بودم و خوشحال خواهم شد. نقشی که در «خانه امن» بازی می‌کنم تمام خاطرات ذهنی مخاطب را از من به هم می‌ریزد.

وی درباره پیوستن به گروه بازیگران «خانه امن» گفت: بعد از طی شدن دوران نوجوانی و به سرانجام رساندن مراحل تحصیلات تکمیلی در یکی از اپیزودهای سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به کارگردانی احمد معظمی بازی کردم؛ به همین جهت با ایشان دوسای داشتم و به طور اتفاقی آقای معظمی را دیدم و ایشان هم نقش را به من پیشنهاد دادند.

 * بازی در نقش داعشی اروپایی

رئیسی درباره ایفای نقش و شخصیت طراحی شده در سریال گفت: من در سریال نقش «بغاض» را بازی می‌کنم که یک اروپایی تکفیری است و به زبان فارسی و عربی مسلط است و در ادای کلمات فارسی کمی لهجه دارد. نقش سختی است، نقشی که با روحیات من خیلی متفاوت است. من معتقدم و تلاش می‌کنم در مراحل مختلف زندگی انسان بهتری باشم و این نقش دقیقا نقطه مقابل تفکرات من است. ماه‌ها است که درگیر سریال هستیم و تمام توان خود را برای ایفای این نقش به کار بردم که امیدوارم کار خوب و آبرومندی باشد که بتواند مخاطب را جذب کند و گوشه‌ای از فعالیت تکفیری‌ها و داعشی‌ها را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: پیشنهاد بازی در سریال و سینمایی از جمله کار آقای حجازی «روشن» را داشتم که متاسفانه به دلیل حضور در سریال خانه امن امکان بازی در هیچ کاری را نداشتم زیرا باید روی نقش به خوبی متمرکز می شدم.

رئیسی در خاتمه درباره حضورش در حوزه سینما و تلویزیون گفت: تلاش می‌کنم در کارهایی حضور داشته باشم که حرفی برای گفتن داشته باشند اما نکته قابل تامل این است که حضور نابازیگران در سینما و تلویزیون کار ما را که سالهاست در این عرصه فعالیت کردیم سخت می‌کند و به دلیل حضور بی‌رویه نابازیگران بقا در سینما بسیار سخت شده است. از همه عزیزانی که در این سال‌ها کارهای من را دیدند و به من انرژی دادند سپاسگزارم و برای این انرژی‌های خوب قدردان خداوند و مردم هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال دنیای شیرین سینما علیرضا رئیسی تکفیری خانه امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 زهرا داوودنژاد در سریال دفتر یادداشت نقش زنی را بازی می‌کند که عاشق نوشابه کوکاکولا است و یک ضرب نوشابه را می‌خورد. حامد آهنگی مجری برنامه شب آهنگی با زهرا داوود نژاد بازیگر سریال دفتر یادداشت مسابقه خوردن نوشابه یک ضرب را اجرا کردند که به شدت مورد توجه قرار گرفت. این بخش را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بازیگر نقش شاهزاده جا میونگ گو در جومونگ ۳ کیست؟
  • ببینید | بازخوانی ترانه قدیمی توسط بازیگر معروف سریال شهرزاد
  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • 4 عکس جدید از «رحمت الله امینی شالیکار هزار جریبی» سریال پایتخت در دنیای واقعی
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • مروری بر ۷ دهه حضور علی نصیریان در دنیای نمایش
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • نحوه کاشت و برداشت سیب زمینی شیرین در خانه به روش یک کشاورز ویتنامی (فیلم)