Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی تیم و من معتقد بودیم پروتکل‌های بهداشتی بیشتر شوی تبلیغاتی است و به همین دلیل آنها را اجرا نکردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید رمضانی درباره مثبت اعلام شدن تست کرونای چند بازیکن این تیم و لغو دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی به برنامه فوتبال برتر گفت: بحث این است که می‌خواهید از کسانی که تست‌شان مثبت بوده تست راستی‌آزمایی بگیرید، چرا از کسانی که تست‌شان منفی بوده دوباره تست نمی‌گیرید؟ ای‌کاش اصلا به تیم من اجازه نمی‌دادید به سفر برود، چون قطعا در تیم من بازهم کرونایی وجود دارد،‌ چرا باید برای پارس جنوبی خطر ایجاد کنیم؟ شما باید باشگاه استقلال را به عنوان الگو قرار بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اصلا نمی‌دانستم که سقف 25 درصد بازیکنان کرونایی ما پر شده است. ما یک لحظه تصمیم گرفتیم که از فرودگاه برگردیم، ‌چون واقعا شرایط بحرانی بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: امروز از سعادتمند خواستم نامه‌ای بزند که ایفمارک از همه تیم ما تست کرونا بگیرد. اگر این اتفاق نیفتد روز چهارشنبه دوباره از تیم تست می‌گیریم. ما همه چیز را در برد و باخت نبینیم. اگر یک نفر هم در یک تیم کرونا داشته باشد نباید اجازه بازی به آن تیم داده شود، من از بُعد انسانی می‌گویم.

رمضانی با بیان اینکه هیچ وقت دروغ نمی‌گوید، درباره عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی سرمربی و اعضای تیم استقلال کفت: این کارها شو تبلیغاتی است و من آن را رعایت نکردم. هم سرمربی تیم نخواست این پروتکل‌ها در بازی اجرا شود و هم خود من. چند روز قبل از بازی با فولاد هم کادرفنی و هم مدیریت گفتند شائبه‌هایی درباره کرونایی بودن فولادی‌ها وجود دارد، علاوه بر این شهر اهواز در وضعیت قرمز بود. ما به سازمان لیگ نامه زدیم ولی چه جوابی به ما دادند؟ شما بگویید تحت هر شرایطی باید  بازی کنیم، دیگر پروتکل‌ها چیست؟  وقتی قرار است بچه‌های من بیمار شوند چرا باید این پروتکل‌ها را رعایت کنیم؟ به جای راستی‌آزمایی، سازمان لیگ قبل از شروع مسابقات می‌گفت ما خودمان تست می‌گیریم.

وی در مورد اینکه در نامه سازمان لیگ عنوان شده است تعداد کرونایی‌های باشگاه استقلال 9 نفر است، عنوان کرد: یک تعداد از بازیکنان ما بچه‌هایی بودند که کارت بازی نداشتند و با کم کردن آن‌ها این هشت یا 9 نفری است که الان اعلام می‌شود. 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: ما هم دوست داشتیم با تیم پارس بازی کنیم. مطمئن باشید که استقلال آنقدر تیم بزرگی است که با نصف تیمش هم به جم برود و بازی کند، ولی شرایط به نحوی بود که نخواستیم سلامت حریف را به خطر بیندازیم. ما خواستیم انصاف را رعایت کنیم وگرنه می‌توانستیم جواب تست‌ها را به سازمان لیگ ندهیم و به جم برویم و نتیجه هم بگیریم.

«گفته می‌شود 61 نفر در تست کرونای تیم استقلال حضور داشته‌اند.» رمضانی در واکنش به طرح این موضوع یادآور شد: ما برای سلامتی مجموعه‌ای که کنار تیم هستند، هر وقت تست می‌گیریم از همه اعضا تست می‌گیریم. این 61 نفر شامل هر کسی که در مجموعه تیم ما است می‌شود. کارمندان باشگاه که ممکن است به محل تمرین رفت و آمد داشته باشند هم تست دادند. بدون تست کرونا به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم وارد محل تمرین ما شود.

وی در پاسخ به این پرسش که این باشگاه چند بازیکن و کادرفنی دارای ‌آی‌دی کارت دارد، تصریح کرد: ما 36 نفر کادر و بازیکنی داریم که آی‌دی کارت دارند.

علوی: 10 روز پیش 8 بازیکن کرونایی داشتیم!

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سعید رمضانی فوتبال تیم فوتبال استقلال بیشتر بخوانید... بیانیه مجدد پارس جنوبی درباره لغو دیدار با استقلال: رفتار و گفتار رمضانی خنده‌دار است/ از حق مردم جم دفاع می‌کنیم رمضانی: نمی‌خواستیم فریبکارانه مقابل پارس جنوبی بازی کنیم و نتیجه بگیریم/ افاضلی اطلاعات کامل را از همسرش بگیرد رمضانی: بازیکنان استقلال بعد از بازی با فولاد کرونا گرفتند/ بحث ۲۵ درصد کرونایی را درک نمی‌کنم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید رمضانی فوتبال تیم فوتبال استقلال فوتبال استقلال تیم فوتبال استقلال تست می گیریم پارس جنوبی سازمان لیگ پروتکل ها تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست