Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو به پنجمین مربی تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل شد که به رکورد 200 برد در این مسابقات دست می یابد.

طرفداری - برد 1-0 تاتنهام مقابل اورتون در هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس موجب شد ژوزه مورینیو به دویستمین برد دوران مربیگری اش در لیگ برتر دست یابد.

به گزارش اپتا، ژوزه مورینیو در 326 حضورش در لیگ برتر انگلیس به عنوان مربی، 200 برد کسب کرده است و به پنجمین مربی بدل شد که به این آمار دست می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط سر الکس فرگوسن با کسب 200 برد در 322 بازی به عنوان مربی موفق شده در بازی های کمتری نسبت به ژوزه مورینیو به رکورد 200 برد در لیگ برتر انگلیس دست یابد.

مربیان رکورددار برد در لیگ برتر انگلیس

فقط پنج مربی موفق به کسب 200 برد در لیگ برتر انگلیس (فصل 1992/93 به بعد) شده اند، که در این بین دو مربی هیچگاه فاتح این رقابت ها نشده اند. سر الکس فرگوسن، آرسن ونگر، هری ردنپ، دیوید مویس و ژوزه مورینیو پنج مربی هستند که 200 بار پیروز مسابقه ای از لیگ برتر انگلیس شده اند که از این جمع فقط دو نفر فعال هستند.

مربیان رکورددار برد در لیگ برتر انگلیس نام مربی تعداد برد تعداد قهرمانی سر الکس فرگوسن 528 13 آرسن ونگر 476 3 هری ردنپ 236 0 دیوید مویس 207 0 ژوزه مورینیو 200 3

بیشتر بخوانید:

تاتنهام 1-0 اورتون؛ سه امتیاز بی دردسر

مورینیو: بدون توجه به قوانین، آنچلوتی را در آغوش می گیرم / عکس

خوش و بش کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو در جریان دیدار تاتنهام و اورتون (عکس)

ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی در آغوش یکدیگر، بدون توجه به پروتکل های بهداشتی / ویدیو

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏