Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات اجرای طرح رنگ آمیزی بخشی از محله دروازه غار گفت: بعد از جمع آوری معتادان متجاهر محله هرندی مدیریت شهری و کلانشهر نگاه ویژه ای به وضعیت محله هرندی داشتند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران افزود:اواخر سال 98 در محله هرندی به ویژه محدوده انبار گندم طرح ایجاد لکه های رنگی در دستور کار قرار گرفت و در آن زمان رنگی که استفاده شد کرم بود تا اشباعیت رنگ از بین نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتی ادامه داد: ایجاد طرح لکه های رنگی به منظور توانمند سازی اجتماعی محله با توجه به وضعیت اقتصادی ضعیف محله در محور خیابان امید که عرض معبر بزرگ است انجام شد.

او بیان کرد: در ابتدای فصل تابستان در رنگ آمیزی جداره خیابان امید حد فاصل شهرداری ناحیه 4 منطقه 12 تا خیابان مرادخانی با رنگ با اشباعیت بالا بهره بردیم که 2 ویژگی داشت که یکی از آن ها ایجاد طراوت و تازگی در معبر بود.

شهردار منطقه ۱۲ تهران در تشریح دیگر ویژگی ایجاد طرح لکه های رنگی در خیابان امید گفت: یکی دیگر از ویژگی های اجرای این طرح دیده شدن بزه در معبر بود و باید گفت زمانی که رنگ در بافت حل می شود بزه خود را نشان نمی دهد .

سعادتی در پاسخ به این سوال که چرا از نقاشی های دیواری استفاده نشد گفت: ما از طرح لکه های رنگ استفاده کردیم و علت این بود که اگر شهروندی بدون توجه آتشی در کنار دیوار روشن کند آسیبی که به نقاشی دیواری می رسد بیشتر از لکه رنگ است و هزینه ترمیم آن بیشتر است.

او بیان کرد: برای برنامه ریزی جهت اجرای رنگ از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران و متخصصان این امر مشورت های کافی و تخصصی گرفته شد.

شهردار منطقه ۱۲ افزود: رنگ آمیزی خیابان امید اولین فاز از اجرای طرح رنگ آمیزی محله دروازه غار است که به متراژ هزارو 500 متر اجرا شد و در بخش های بعدی به قلب محله دروازه غار خواهیم رفت.

سعادتی ادامه داد: هرچه به قلب محله نزدیک می شویم از اشباعیت رنگ کم می شود و لازم به ذکر است که اجرای این طرح برای جداره هایی است که هیچ نمایی ندارند.

او تاکید کرد: دیده شدن محله و معابر باعث می شود میزان بزه در محله هرندی کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید

استفاده از ظرفیت‌های کمیسیون ملی یونسکو برای ارتقاء دیپلماسی شهری
پیاده راه شهریار نقطه تلاقی هنر نمایش و موسیقی
تعیین نقشه راه مناسب سازی معابر پایتخت تا ۱۰ تیر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر شهردار منطقه ۱۲ خیابان امید محله هرندی رنگ آمیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پرویز امجدی با بیان این خبر افزود: کشت عدس در منطقه مرگور و در روستای سه گرگان به صورت الگویی و کشت انتظاری و در راستای اهداف طرح جهش تولید در دیم زار‌ها با دستگاه کشت مستقیم و بدون عملیات خاکورزی و با رقم جدید ورزقان برای نخستین بار به جایگزینی از ارقام محلی انجام گرفته است.   وی ادامه داد: به منظور مقایسه کشت انتظاری با کشت بهاره رقم ورزقان به صورت بهاره و کشت مستقیم در روستای موانا منطقه سیلوانا نیز کشت شده است.   وی هدف از اجرای این طرح را علاوه بر مقایسه کشت انتظاری و بهاره، ترویج کشت پائیزه، تغییر تاریخ کاشت و استفاده بهینه از نزولات آسمانی و استفاده از مزایای کشت مستقیم و کاهش تردد ماشین آلات در مزرعه عنوان کرد.    امجدی افزود: با توجه به اینکه حبوبات از خانواده لگومینوز است تناوب بسیار خوبی برای غلات پائیزه به شمار می‌رود و به لحاظ اصلاح و تثبیت خاک و کاهش جمعیت علف‌های هرز و آفات در مزرعه، توسعه کشت آن‌ها جزو برنامه‌های الویت دار زراعت شهرستان و در راستای سیاست‌های تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی می‌باشد.   گفتنی است نتایج اجرای طرح در اختیار بهره برداران منطقه قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تکیه تاریخی سادات اخوی احیا و بازسازی می‌شود
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر