Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس، تاریخ شروع پنجره نقل و انتقالاتی این کشور را مشخص خواهند کرد.

طرفداری - پنجره نقل و انتقالاتی انگلستان قرار بود تا در تاریخ 8 ژوئن باز شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبال، تاریخ شروع و پایان این پنجره نیز به تعویق افتاد.

به گزارش اسکای، روز پنجشنبه، باشگاه های حاضر در لیگ برتر انگلیس طی یک کنفرانس، نظرات و رای خود را نسبت به تاریخ شروع و پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهند داد تا تاریخ دقیق آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، راجع به ادامه پنجره نقل و انتقالاتی تا ماه اکتبر بحث خواهد شد. طبق آیین نامه فیفا، فعالیت های نقل و انتقالاتی در دو بازه زمانی و به مدت 16 هفته می تواند ادامه داشته باشد. در بازه زمانی نخست، فعالیت های نقل و انتقالاتی نباید بیش از 12 هفته ادامه داشته باشد. این امکان وجود دارد که باشگاه های حاضر در لیگ برتر بخواهند تا بر خلاف توصیه های یوفا، پس از تاریخ 5 اکتبر نیز به فعالیت های خود در نقل و انتقالات ادامه دهند. در این صورت، با توجه به شیوع ویروس کرونا، فیفا به باشگاه ها اجازه می دهد تا در یک دوره زمانی بسیار محدود، فعالیت های خود را در نقل و انتقالات انجام دهند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالات نقل و انتقالاتی تاریخ شروع لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید مقابل لیورپول به پیروزی دست یافت.

دانلود (57.7MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر