Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@07:39:45 GMT

۱۰ شغل پرتقاضای جهان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۰۱۵

۱۰ شغل پرتقاضای جهان

پلتفرم کاریابی لینکدین ۱۰ شغل پرتقاضا در جهان را بر اساس آگهی‌های استخدامی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که همه گیری کرونا تاثیرات جدی بر روی بازار کار در سطح جهان داشته است، برای برخی از مشاغل هنوز شانس استخدامی زیادی وجود دارد و تخمین زده می‌شود امسال در سراسر جهان حدود ۴۰۰ میلیون فرصت شغلی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال رقابت برای مشاغل با توجه به میزان بالای اخراج‌ها در ماه‌های اخیر شدت یافته است تا جایی که طبق اعلام لینکدین رقابت برای به دست آوردن مشاغل خوب در انگلیس به نسبت سال قبل سه برابر بیشتر شده است. 

تام گیمبل، کارشناس بازار کار در موسسه " لازال نتورک” گفت: بسیاری از کارفرمایان برنامه خود برای استخدام نیروهای جدید را تا مشخص شدن وضعیت به تاخیر انداخته اند و برخی نیز به نیروهای خود گفته‌اند در خانه بمانند و دورکاری کنند. با این حال شمار استخدام های جدید بیشتر از انتظارات قبلی بوده است.  

جاش گراف، مدیر بخش انگلیس در پلتفرم کاریابی لینکدین در همین رابطه گفت: نسل جوان با سخت ترین شرایط بازار کار در طول دهه‌های اخیر مواجه شده است و این با توجه به دانش و مهارت پایین این افراد، کار را برای آنها خیلی سخت می‌کند. 

لینکدین با تجزیه و تحلیل آگهی‌های استخدامی منتشر شده در طول شش ماه اخیر ۱۰ شغل پرتقاضا برای جهان را که کارفرمایان به دنبال آن هستند منتشر کرده است. البته این رتبه بندی به صورت میانگین منتشر شده و ممکن است در برخی از کشورها، تقاضا برای استخدام برخی از مشاغل بیشتر از مشاغل زیر باشد. هم چنین ممکن است مشاغلی باشند که کارفرمایان حقوق و مزایای بهتری را از مشاغل زیر به کارکنان پرداخت می‌کنند. 

۱- مهندس نرم افزار

۲- نمایندگان فروش

۳- مدیر پروژه

۴- مدیر بخش آی تی

۵- متخصص مرکز امور رسیدگی به مشتریان

۶- بازاریاب دیجیتالی

۷- پشتیبان فنی شبکه

۸- تحلیل گر داده

۹- تحلیل گر مالی

۱۰- طراح گرافیک.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام لینکدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته مشاغل «فرصت‌ها و راهکار‌ها» در مدارس ابتدایی سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده تشکیل شد.

مدیرکل مجتمع آموزشی مدارس سمای آباده با بیان این مطلب به خبرنگار آنا گفت: همه‌ساله از اول اردیبهشت به مدت یک هفته مشاوران و مدیران مدارس درگیر برنامه‌های هفته معرفی مشاغل هستند.

رضا مسعودی عنوان کرد: دانش‌آموزان در این هفته با برنامه‌های مختلف مدرسه آشنایی آشنا و اطلاعاتی درباره حرفه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مختلف به‌دست می‌آورند.

وی متذکر شد: دانش‌آموزان باید برای طرح‌ریزی مناسب تحصیلی ـ شغلی با مشاغل موجود در جامعه آشنا شوند تا بتوانند تصمیم‌گیری مناسبی برای انتخاب رشته تحصیلی و شغلی براساس استعداد و رغبت خود و کیفیت‌بخشی به زندگی داشته باشند.

جابری مدیر مدرسه سمای شهرستان آباده هم با بیان اهداف راهنمایی شغلی در دوره‌های مختلف تحصیلی تبیین کرد: مهم‌ترین هدف راهنمایی شغلی در دوره ابتدایی آن است که دانش‌آموزان متوجه شوند وجود تمام مشاغل مشروع و اشتغال در آنها برای ادامه زندگی افراد و بقای جامعه لازم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • سن بازنشستگی به ۴۰ رسید + شرایط
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسید؟
  • متوسط سن بازنشستگی به چند سال رسیده است؟
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال رسید