Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، گفت: در وضعیت تهران هنوز تغییری مشاهده نشده است، اما با این روند رشد بیماری، پیش بینی می‌شود برخی از محدودیت‌ها مجددا باز گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محسن فرهادی، با اشاره به افزایش آمار کرونا، اظهار داشت: با مصوبه ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های استانی و شهرستانی دیده می‌شود و این اختیار به استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی داده شده که مطابق شرایط هر منطقه در خصوص محدودیت‌ها تصمیم گیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در استان‌هایی که وضعیت زرد، نارنجی و یا قرمز دارند به ناچار و متأسفانه متناسب با وضعیت هر منطقه، فعالیت مراکز آموزشی و تالارهای پذیرایی، استخرهای سرپوشیده و آرایشگاه‌های زنانه ممنوع شده است.

فرهادی به وضعیت کرونا در تهران اشاره کرد و گفت: با این روند رشد بیماری پیش بینی می‌شود که برخی از محدودیت‌ها مجدداً باز گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • خبر خوش برای کشتی ایران؛ یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت
  • بازگشت رسمی حسن یزدانی به تیم ملی
  • صدور وضعیت هواشناسی سطح نارنجی درچهارمحال و بختیاری
  • آماده باش مدیریت بحران در تهران