Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم کلاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرصت تعیین شده برای اعلام آمادگی تیم ها جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال ۱۱ تیرماه به پایان رسید، گفت: طی مدت زمان تعیین شده بیش از ۱۶ تیم برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کردند. برخی از این تیم ها جزو شرکت کنندگان در فصل گذشته رقابت ها بودند.

وی تصریح کرد: شرایط برخی از تیم ها برای فدراسیون شناخته شده است اما در مورد برخی دیگر باید بررسی های تکمیلی داشته باشیم تا نسبت به حضور آنها در فهرست لیگ برتری‌های بسکتبال به نتیجه برسیم چراکه صرفِ اعلام آمادگی برای شرکت در لیگ برتر به منزله پذیرش قطعی توسط فدراسیون نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداردهایی مدنظر است که تیم ها به شرط برخورداری از آن می توانند وارد مسابقات شوند.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: با مدنظر قرار دادن شرایط فعلی و تاثیری که بر وضعیت ورزش دارد، برای مشخص کردن استاندارهای حضور در لیگ برتر نمی توانیم خیلی آیده‌آل‌گرا فکر کنیم اما به هر حال یک تیم لیگ برتری باید حداقل شرایط برای حضور در این سطح از مسابقات را داشته باشد. در این صورت است که می‌توانیم لیگی با کیفیت داشته باشیم.

کلاهی ادامه داد: به زودی در نشست هایی که با مسئولان مربوطه خواهیم داشت، شرایط تیم ها را بررسی می کنیم تا بتوانیم نسبت به پذیرش یا رد حضور آنها تصمیم گیری کنیم. بعد از آن تعدادِ دقیق شرکت کنندگان در فصل جدید مسابقات مشخص خواهد شد. تعداد تیم های متقاضی ملاکِ تعیین تعداد تیم های حاضر در مسابقات نیست.

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال با یادآوری اینکه فصل گذشته لیگ برتر با حضور ۱۴ تیم برگزار شد، گفت: در مورد تعداد تیم های حاضر در این فصل مسابقات و اینکه مجدد ۱۴ تیم باشد یا کمتر و بیشتر، هیچ اصراری نداریم. نتیجه بررسی ها و لحاظ کردن استانداردها، تعداد لیگ برتری های بسکتبال را مشخص می کند.

کد خبر 4967113

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال شبنم کلاهی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان اعلام آمادگی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص حواشی دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ در محل فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.   حواشی مورد برسی در این جلسه به شرح زیر است:   ۱- دعوت از سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم کاله مازندران.   ۲- دعوت از سرپرست تیم شهرداری گرگان در خصوص حواشی تماشاچیان در بازی تیم لیموندیس شیراز   ۳ - دعوت از محمد هادی لکزایی در خصوص رفتار نا‌مناسب در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با تیم ذوب آهن اصفهان   ۴- دعوت از بازیکنان تیم مهرام، سجاد مشایخی و الایجا هولمن در خصوص حواشی پایان بازی با تیم صنعت مس کرمان   ۵- دعوت از احسان دلیرزهان در خصوص رفتار نامناسب در جریان بازی با تیم طبیعت    ۶ - دعوت از امیر مهدی قانع و علیرضا ناصری در خصوص حواشی بازی با تیم پالایش نفت ابادان   ۷- دعوت از علی آرزومندی و محمد سیستانی در خصوص حواشی پایان بازی در دیدار تیم‌های مهرام و صنعت مس کرمان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • صدیقی: حضور این حجم از تماشاگر در اسفراین اتفاق کم‌نظیری بود
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۵۵ کشور در المپیک پاریس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین