Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان مازندران از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز و دیوار کشی در شهرستان نوشهر و مرزن آباد خبر داد. تاریخ انتشار: 07:35 - 17 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۵۱۷۱

حجت الاسلام و المسلمین اکبری در گفت وگو با میزان از تخریب ساخت و ساز و دیوار کشی غیر مجاز در شهرستان نوشهر وبخش مرزن آباد، خبر داد و بیان داشت: به استناد تبصره ۲ ذیل ماده ۱۰ قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در مورد ۲ قطعه ساخت وسازازاراضی کشاورزی و باغی که متاسفانه به صورت غیرمجاز تغییرکاربری داده شده بود، با صدور دستورات قضایی آزاد سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان مازندران افزود: تعداد ۲ فقره پی ساختمان مسکونی و قطعه بندی به متراژ حدود ۱۰۰۰ متر مربع و ۲ فقره قطعه بندی زمین در ۳۰ قطعه دیوارکشی به متراژ حدود ۴ هکتار واقع در روستای بنفشه ده بخش مرزن آباد با همکاری نیروی انتظامی شهرستان چالوس و مرزن آباد به وضع سابق بازگشت.

عالی‌ترین مقام قضائی استان مازندران خاطرنشان کرد: همچنین به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی، چند مورد فنس و دیوار کشی به متراژ ۱۸۰۰ متر مربع در شهرستان نوشهر تخریب و به وضع سابق برگشت.

وی با بیان این که تلاش ما پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز است افزود: تخریب این دیوار‌ها که مقدمه تفکیک زمین، ساخت و ساز و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی منطقه بود در ادامه روند برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: تخریب دو باغ ویلای غیر مجاز در شوشتر

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: ما مدافع اجرای قانون هستیم وبه هیچ وجه کوتاهی را نمی‌پذیریم وبا شدت و قدرت پیگیرهستیم، چرا که اجرای قانون در هر صورت به نفع جامعه و عموم مردم است و سهل انگاری در اجرای قانون موجب تعدی و تجاوز بیشتر مفسدین و زمین خواران است.

وی در پایان تاکید کرد: برای حفظ حقوق عامه و حفظ اراضی ملی وباغی با هر تخلفی که موجب تضییع حقوق بیت المال شود قاطعانه برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان مازندران تخریب ساخت و ساز شهرستان نوشهر استان مازندران دیوار کشی ساخت و ساز مرزن آباد غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران

حوالی ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه صدای مهیبی در یکی از خیابان های روستای" نیرنگ" بخش مرکزی نوشهر شنیده شد که پس از بازدید مسوولان و آتش نشانان شهرداری نوشهر مشخص شد این صدا ناشی از انفجار گاز یک کانکس نگهبانی بر اثر انفجار سیلندر ۳۰ کیلویی گاز اکسیژن بوده است.

آتش یار سوم حسین سمرقندی   اظهارداشت: در این حادثه ۲ نفر از کارگران یک شرکت بشدت مصدوم شدند که به علت شدت سوختگی با بالگرد به مراکز درمانی مازندران ساری منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصدومان ابتدا با خودروی اورژانس ۱۱۵ برای مداوا به بیمارستان نوشهر منتقل شدند که بنا به تشخیص پزشک برای مداوی بهتر به مرکز درمانی ساری اعزام شدند.

شهرستان نوشهر با برخورداری از سه نقطه شهری و ۱۲۰ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انسداد محور کندوان از سمت مرزن آباد
  • تخریب دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر؛ قانونی یا غیرقانونی؟
  • رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی جاده کندوان تا پایان دولت سیزدهم
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • بازسازی طرح ملی محور «طویر- دزدبُن» کندوان باجدیت دنبال شود