Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت صبح دوشنبه مأموران پلیس از آتش گرفتن یک خودروی پراید در زیر پل رستم آباد - رودبار با خبر شدند.

با اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر یک فقره حادثه منجر به فوت بر اثر آتش‌سوزی خودرو، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری 16 رستم آباد و تیم‌های امدادی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و دریافتند اجساد مردی 35 ساله به همراه پسر 7 ساله‌اش داخل خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تحقیقات تیم کارشناسی برای پلیس موضوع خودسوزی محرز و در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که همسر این مرد35ساله یکشنبه شب براثر بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران فوت کرده بود.
بدین ترتیب تلاش برای روشن شدن سایر ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتش سوزی خودرو خودسوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس

ایسنا نوشت: یک منبع آگاه از سفارت کشورمان در فرانسه به ایسنا اعلام کرد، فردی که امروز با ادعای داشتن جلیقه انفجاری وارد سفارت شده، یکی از ایرانیان مقیم بوده که پیش از این نیز مسائلی را در بخش کنسولی سفارت کشورمان در پاریس ایجاد کرده بود.
جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس

یک منبع آگاه با تشریح جزئیات اتفاق امنیتی امروز در محل سفارت کشورمان در فرانسه به خبرنگار ایسنا گفت: امروز فردی از ایرانیان مقیم وارد کنسولگری سفارت ایران شده و ادعا کرد که جلیقه انفجاری داشته و قصد دارد آن محل را منفجر کند، با اعلام این ادعا از سوی این شخص، بلافاصله بخش کنسولی تخلیه و تدابیر لازم اندیشیده شد، همچنین با پلیس تماس گرفته شده و دسترسی به منطقه را محدود کردند.

این منبع آگاه همچنین بیان کرد که پس از آن، از اعضای سفارت با آن فرد طولانی صحبت و گفتگو کردند، نهایتا مشخص شد جلیقه انفجاری نبوده و چیزی همراه فرد نبوده و او را به خارج از سفارت هدایت کردند.

پلیس فرانسه فردی را که تهدید کرده بود خود را در نزدیکی ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس، منفجر می‌کند، بازداشت کردند.

نهایتا پلیس او را دستگیر کرده است.

براساس این گزارش، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و همه در سلامت هستند.

ظاهرا این فرد، فردی هست که پیشتر نیز برای کارکنان بخش کنسولی مسائلی را ایجاد کرده بود و از نظر تعادل روانی مساله دارد.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • فردی در محوطه بیرون دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید
  • جزئیات تازه از حادثه امروز در سفارت ایران در پاریس
  • تصادف موتورسیکلت ۲ جوان را در سردشت به کام مرگ کشاند
  • فوت جوان ۳۰ ساله بر اثر واژگونی نیسان در محور شیراز - اصفهان
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • اهدای عضو جوان ۴۴ ساله طبسی
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت