Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس البرز گفت: ساعت ۴:۳۸ امروز ۱۷تیرماه بر اثر برخورد اتوبوس و ۲ دستگاه سواری پرشیا که یکی از خودرو‌ها دچار حریق شده تا کنون ۲ نفر فوتی و تعداد قابل توجهی مصدوم داشته است.

او افزود: این حادثه که در لاین جنوبی، تیر ۶۶۱، محدوده نیک کالا رخ داد و تا به این لحظه ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: اتوبوس به شماره انتظامی ۱۱ ع ۲۲۴ ایران ۵۵ مربوط به شرکت لوان نور تعاونی ۸ از دیوان دره به سمت تهران در حال حرکت بوده است.

رئیس مرکز اورژانس البرز افزود: تعداد دقیق فوتی‌ها و مصدومین متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان

گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه پیکان وانت با یک دستگاه وانت مزدا در کیلومتر ۱۷ محور  تاکستان- همدان، ورودی شهر شال به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه نرجه جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه ۳ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • یک کشته و شش مجروح در برخورد دو دستگاه سواری در قزوین
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • ۱۱ مصدوم و یک فوتی در تصادفات جاده های بیضا
  • برخورد پراید با لیفان در رابُر ۶ مصدوم و یک کشته برجای گذاشت
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • برخورد زنجیره‌ای خودرو‌ها در آزادراه قزوین_رشت
  • یک‌کشته و سه‌مصدوم در واژگونی پژو پارس در آزادراه قزوین-زنجان
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین