Web Analytics Made Easy - Statcounter

خمسه گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی استان، دپارتمان تربیت مربیان باغبانی کشور در قزوین راه اندازی می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، «فاطمه خمسه» در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای استان بیان کرد: با راه اندازی این مرکز تمامی مربیان باغبانی کشور توسط سازمان فنی و حرفه ای، آموزش و ارتقای دوره های مهارتی را طی خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: با توجه به اینکه استان قزوین در کشاورزی پیشرو است، در دوره های فنی و حرفه ای باید آموزش لازم به کشاورزان و بهره برداران ارائه شود .

 

وی تأکید کرد: آخرین یافته های تحقیقاتی بخش کشاورزی باید از طریق برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی به بهره برداران بخش منتقل شود  وسازمان فنی وحرفه ای می تواند با تربیت مربیان خوب، انتقال دهنده نوآوری و دستاوردهای جدید بخش کشاورزی باشد .

 

خمسه در ادامه تصریح کرد: مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان ظرفیت بسیار زیادی برای انتقال یافته ها و برگزاری دوره های فنی حرفه ای دارد که با توجه به وجود مربیان و محققان خوب می توان از این فرصت برای ارتقا بخش کشاورزی استفاده کرد .

 

وی خاطر نشان کرد: ارتباط بخش تحقیقات، ترویج جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه ای فرصت مناسبی برای ارتقای سطح دانش و مهارت کشاورزان و بهره برداران بخش است .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: هدف فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی در انعقاد تفاهم نامه، برگزاری دوره های ترویجی و آموزشی به منظور ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان و بهره برداران بخش کشاورزی است .

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: تربیت مربی جهاد کشاورزی منابع طبیعی جهاد کشاورزی استان بهره برداران فنی و حرفه ای استان قزوین بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۹ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری از بارش باران در جاده‌‌های ۹ استان، تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان بوده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک و محدوده گرمدره و آزادراه ساوه-تهران محدوده های دهشاد و فیروز بهرام ترافیک سنگین و در محور شهریار-تهران در اکثر مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سیستان بلوچستان جنوب، کرمان، کرمان جنوب، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، یزد و فارس خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • تاکید وزیر جهاد کشاورزی بر اجرای کاشت یک میلیارد درخت
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان