Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-24@16:32:06 GMT

پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۵۱۶

پرسپولیس در پرونده کالدرون محکوم شد

ایران اکونومیست- باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا، موظف به پرداخت مطالبات «گابریل کالدرون» و دستیاران این مربی آرژانتینی شد.

بنابر اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، فیفا رای خود در ارتباط با ادعای مطرح شده از سوی گابریل کالدرون و دستیاران وی مبنی بر مطالبات از باشگاه را اعلام کرد.

به موجب این رای که قابل استیناف خواهی در دادگاه عالی ورزش خواهد بود، بخشی از شکایت مطرح شده از سوی خواهان، پذیرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، باشگاه پرسپولیس موظف است مبلغ ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به کالدرون، ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار به خوآکین و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار به اینیگو والنسیا پرداخت نماید. همچنین ۹ هزار دلار هزینه دادرسی مجموع این پرونده‌ها باید از سوی پرسپولیس پرداخت شود.

مهدی خواجوند، همچنین اعلام کرد؛ باشگاه پرسپولیس در مهلت ۱۰ روزه قانونی، نسبت به درخواست مشروح رای از فیفا اقدام می‌کند و پس از آن نسبت به سیر پرونده و اقدام‌های بعدی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس پس از دریافت مشروح رای، ۲۱ روز کاری فرصت خواهد داشت که در صورت تشخیص، نسبت به طرح اعتراض در C.A.S (دادگاه عالی ورزش) اقدام نماید.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای/ دلار رشد کرد

آفتاب‌‌نیوز :

در معاملات امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۸۹۵ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۵۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۴۲۹ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۰۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۱۱ تومان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • دلار حواله به ۴۱ هزار تومان نزدیک شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بیت کوین صعود کرد
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای/ دلار رشد کرد