Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@17:47:57 GMT

حدود سه میلیون راس دام در کشور بدون تقاضا هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۵۶۱

حدود سه میلیون راس دام در کشور بدون تقاضا هستند

پوریان با بیان اینکه حدود سه میلیون راس دام در کشور بدون تقاضا هستند، تصریح کرد: امسال با افزایش تولید ۵۰ درصدی گوسفند پرواری مواجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «منصور پوریان» شب گذشته (دوشنبه 16 تیر) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما گفت: در حال حاضر با انباشت دام در کشور مواجه هستیم به طوری که وزن هر جفت گوسفند پرواری به 130 کیلو می رسد اما تقاضایی برای آن وجود ندارد اگر خریدی هم باشد خرید مدت دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای تامین کنندگان دام کشور با بیان اینکه حدود سه میلیون راس دام در کشور بدون تقاضا هستند، تصریح کرد: امسال با افزایش تولید 50 درصدی گوسفند پرواری مواجه هستیم در حالی که این گوسفند ها مناسب بازار داخلی نیست و در خارج از کشور خواهان بهتری دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: گوشت قرمز گوشت دام در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ثبت رشد ۲۲ درصدی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، حجم توزیع سوخت در سراسر کشور روز چهارشنبه (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۳) به ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین رسید که در مقایسه با رقم ۱۰۳ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مدت مشابه پارسال (هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، بیش از ۲۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر پایه این گزارش، میانگین توزیع روزانه بنزین در سراسر کشور از یکم تا هشتم فروردین امسال به ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که این عدد در مقایسه با رقم ۱۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر طی دوره مشابه پارسال (یکم تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۲)، ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر معادل ۵.۳ درصد افزایش یافته است.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با هشدار درباره روند افزایشی مصرف سوخت در کشور، از هموطنان خواست با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکوردی بی‌سابقه در مصرف بنزین سراسر کشور به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار / ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار/ثبت رشد ۲۲ درصدی
  • بازار ۲.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی کشور/ سهم ۶۰ درصدی واردات
  • افزایش ۲۵ درصدی جوجه ریزی و ۱۰ برابری صادرات میوه در مازندران
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • جهش تولید بدون اصلاح انگاره‌های ذهنی وجود ندارد
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها
  • تحقق حدود ۱۰۰ درصدی برنامه تولید پتروشیمی بندر امام
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟