Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@08:20:32 GMT

کره‌شمالی: قصدی برای مذاکره با آمریکا نداریم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۷۵۶

کره‌شمالی: قصدی برای مذاکره با آمریکا نداریم

به گزارش فارس، کره‌شمالی روز دوشنبه اعلام کرد که هیچ قصدی برای برگزاری مذاکرات با آمریکا ندارد.

کره شمالی روز شنبه نیز اعلام کرده بود که هیچ برنامه فوری برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای با آمریکا ندارد مگر این که واشنگتن از «سیاست‌های خصمانه» خود در قبال پیونگ‌یانگ دست بکشد. این اظهارات از سوی «چو سون هوئی» معاون اول وزیر خارجه کره شمالی بعد از آن بیان شد که «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق «دونالد ترامپ» پنجشنبه گذشته به خبرنگاران در نیویورک گفت که شاید ترامپ پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ماه نوامبر دیداری دیگر با «کیم جونگ اون» رئیس کره شمالی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای سران آمریکا و کره شمالی نتوانست به توافق در زمینه خلع سلاح اتمی کره شمالی، پایان رسمی جنگ در شبه جزیره کره و توقف تحریم‌های آمریکا و سازمان ملل علیه کره شمالی کمکی کند.

رهبر کره شمالی در حالی سال ۲۰۲۰ را آغاز کرد که قول داد بازدارندگی هسته‌ای کشورش در مقابل تحریم‌ها و فشارهای «گانگستری» آمریکا را تقویت کند. کره شمالی پیش از این اعلام کرده بود دیگر به ترامپ اجازه نخواهد داد از این دیدارها به عنوان دستاورد سیاست خارجی خود بهره‌برداری کند.

منبع: الف

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر دادگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، محاکمه رئیس جمهور سابق آمریکا به اتهام پرداخت حق السکوت، آغاز شد.

جلسه محاکمه «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز سه شنبه به اتهام پرداخت حق السکوت به یک بازیگر فیلم های غیراخلاقی در نیویورک درحال برگزاری است.

این جلسه دادگاه با وجود درخواست‌های متعدد بر پایه استدلال‌های حقوقی برای تأخیر یا لغو دادگاه و باوجود همه اتهام زنی ها علیه قاضی و مسئولان دادگاه، با انتخاب هیئت منصفه آغاز شد.

طبق قانون رئیس جمهور سابق آمریکا در این دادگاه که به دلیل اتهام به ارتکاب جرایم قضایی محاکمه می شود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6080119

دیگر خبرها

  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد