Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز از برخورد دو دستگاه خودرو و یک اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین خبر داد و گفت: در این میان دو نفر جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهرداد بابایی، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران از تصادف شدید در آزادراه قزوین-کرج خبر داد و گفت: این حادثه به علت برخورد یک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه پرشیا اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: در پی این حادثه بیش از 20 نفر مصدوم شدند و دو نفر دیگر نیز جان باختند.

بابایی با اشاره به اینکه در این حادثه یکی از خودروها دچار حریق شده است، ادامه داد: این حادثه که در لاین جنوبی ،تیر 661 ، محدوده نیک کالا رخ داد تا کنون ۲ نفر فوتی و تعداد قابل توجهی مصدوم داشته است.

وی یادآور شد: تااین لحظه ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه تعداد دقیق مصدومین و کشته‌های این حادثه دوباره اطلاع رسانی خواهد شد، اضافه کرد: اتوبوس به شماره انتظامی 11ع 224 ایران 55 مربوط به شرکت لوان نور تعاونی 8 از دیوان دره به سمت تهران در حال حرکت بوده است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آزادراه قزوین کرج حادثه رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول اورژانس ۱۱۵ جهرم گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان و خودرو پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ جاده جهرم به قیروکارزین، ۴ سرنشین جان خود را از دست داد و ۲ نفر هم مصدوم شد.

رحمانیان با بیان این که دو دستگاه آمبولانس از جهرم و یک آمبولانس از مبارک آباد و بالگرد به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان پیمانیه جهرم منتقل شدند.

او ادامه داد: نیسان هم که بر اثر این تصادف دچار آتش سوزی شده بود، توسط نیروهای آتش نشانی ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین