Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ناحیه منفصل شهری نایسربا بیان اینکه آسفالت ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج در اولویت برنامه های شهرداری قرار دارد گفت: برنامه ریزی لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع ازمحلات این ناحیه در دستور کار قرار گرفته است.

افشین فتح اللهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: عملیات آسفالت محلات و معابر ناحیه منفصل شهری نایسر در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر گفت: از عمده ترین مشکلات در نواحی منفصل شهری به ویژه ناحیه منفصل شهری نایسر عدم بهسازی محلات و معابر و وجود کوچه های خاکی و فاقد آسفالت است. 

برنامه ریزی برای آسفالت 20 هزار مترمربع ازمحلات نایسر 

فتح اللهی بیان کرد: برنامه ریزی های لازم برای آسفالت 20 هزار مترمربع از محلات این ناحیه در صورت داشتن زیرساخت انجام شده است که به ترتیب اولویت اجرایی می شود.

وی از از پخش  یک هزار و 500 تن آسفالت در ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و اعلام کرد: با این تناژ آسفالت 10 هزار مترمربع از محلات این ناحیه آسفالت و بهسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون آسفالت کوچه های اسرا 9، 10 و 11 و معراج 5 و 7 به متراژ 10 هزار مترمربع انجام گرفته است. 

فتح اللهی افزود: تا کنون 16 هزار مترمربع عملیات زیرسازی و آماده سازی جهت بهسازی و آسفالت این محلات با استفاده از 3 هزار و 200 تن مصالح  انجام شده است.

مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر در نهایت تاکید کرد: به منظور افزایش رضایتمندی ساکنان و رفاه حال آنان آسفالت دیگر محلات این ناحیه به ترتیب اولویت در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سنندج شهرداری آسفالت بهسازی ناحیه منفصل شهری نایسر هزار مترمربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری اصفهان گفت: هدف از برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور کمک گرفتن از توانمندی‌ شرکت‌های دانش‌بنیان برای رشد و توسعه مدیریت شهری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی نصوحی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: هدف از برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور کمک گرفتن از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان برای رشد و توسعه مدیریت شهری است. که امروز یازدهمین برنامه را برگزار کردیم.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد در حوزه آب و پساب به ارزش ۱۱ میلیارد با شرکت‌های فعال در شهرک علمی و تحقیقاتی افزود: تصفیه پساب به کمک نانو ازن را در مرحله پایلوت که ۵۰ لیتر بر ثانیه بود، پاسخ گرفتیم، در ادامه این شیوه به دیگر تصفیه خانه‌ها با انعقاد قرارداد تسری پیدا می‌کند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، شرکت‌های دانش‌بنیان تولید کلاه هوشمند را که بتواند یک سری داده به آتش‌نشان مخابره کند، در دستور کار دارند، افزود: به‌تازگی موضوع مهم در شهرداری، اقتصاد دیجیتال است، در این راستا چند پنجشنبه فناور با این موضوع برگزار می‌شود.

نصوحی ادامه داد: یکی از سیاست‌های مهم در این حوزه مولد سازی دارایی‌ها است که دارای طبقه‌بندی‌های مختلف همچون دارایی فیزیکی و اطلاعاتی است، اما در این برنامه دارایی‌های اطلاعاتی و داده‌ای شهرداری مدنظر است.

وی ادامه داد: در اصفهان کارت داده‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند مبنای ارائه خدمات بهتر به شهروندان باشد، البته به دنبال آن کسب‌وکار هم شکل می‌گیرد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری دوربین‌های مختلف دارد که بسیاری از داده‌ها روزانه در آن موجود است، تصریح کرد: ممکن است سرورهای ما پاسخگو نباشد و نتوانیم داده‌ها را دائمی نگهداری کنیم، از این‌رو با کمک شرکت‌های دانش بنیان می‌توان بعضی خدمات و فعالیت ارزش افزا شوند تا همه شرکت‌ها و مردم منتفع شوند.

وی یادآور شد: بسیاری از شرکت‌ها علاقه‌مند به داشتن داده‌های شهرسازی هستند که در جلسات آینده به صورت اختصاصی برنامه‌ای را برای داده‌های خاص در حوزه شهرسازی خواهیم داشت که کسب و کار اصلی شهرداری به این حوزه اختصاص دارد و داده‌های موجود در حوزه شهرسازی با اصناف مختلف مرتبط است.

نصوحی گفت: شعار شهرداری توسعه شهر هوشمند و توجه به موضوع فناوری بوده و موضوع اقتصاد دیجیتال دارای اهمیت است.

کد خبر 747785

دیگر خبرها

  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • نواحی منفصل شهری؛ منفصل از خدمات شهری
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت