Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@03:26:13 GMT

عراق با تمام قوا در مصاف با تیم ملی ایران!

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۷۹۵۰

عراق با تمام قوا در مصاف با تیم ملی ایران!

به گزارش افکارنیوز،

سایت عربی «کره» امروز در خبر جدیدی پیرامون تیم ملی فوتبال عراق اعلام کرده که سرمربی این تیم قصد دارد برای حضور در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی ۷ لژیونر این کشور که در اروپا بازی می کنند را به اردو دعوت کند.

اخبار ورزشی- جاستن میرام، أحمد یاسین، ریوان امین، اسامة رشید، مهند جعاز، امیر العماری و جیلوان حمد بازیکنانی است که سرمربی تیم ملی عراق قصد دارد در اردوی بعدی این تیم از آنها دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین جاستن میرام و احمد یاسین پیش از این سابقه حضور در اردوی تیم ملی عراق را داشتند که بنا بر دلایلی از این تیم کنار گذاشته شدند و حالا سرمربی تیم ملی قصد دارد دوباره آنها را برای حضور در اردو دعوت کند.

تیم ملی فوتبال عراق یکی از رقیبا ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است که در دیدار رفت برابر تیم کشورمان به برتری ۲ بر یک رسید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق جام جهانی تیم ملی ایران رقابت های مقدماتی جام جهانی لژیونر جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تراکتور و قربان بردیف تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند اما در جلسه نهایی، سرمربی روس‌تبار به مدیران باشگاه اعلام کردند که تا سه ماه آینده امکان حضور در ایران را نخواهد داشت و برای شروع فصل جدید می‌تواند به ایران بیاید تا حضور او در تبریز فعلا منتفی شود.

نکته جالب اینکه در صورت حضور بردیف در ایران، او با 71 سال سن، تبدیل به پیرترین سرمربی تاریخ تراکتور می‌شد که حتی در سطح فوتبال ایران هم یک رکورد عجیب و غریب محسوب می‌شود.

بردیف فصل گذشته در 11 بازی هدایت تراکتور را برعهده داشت و موفق شد تنها 4 برد برای این تیم کسب کند و در 4 دیدار نیز بازنده شد و با 3 تساوی به کار خود خاتمه داد. او بعد از تراکتور دو دوره کاری در روسیه هم داشت که با نتایج چندان خوبی همراه نشدند.

هم اکنون رکورد مسن‌ترین سرمربی در اختیار مصطفی دنیزلی است که در 70 سالگی هدایت تراکتور را برعهده داشت و البته نتایج چندان خوبی هم کسب نکرد و در میانه راه به پایان کارش در تبریز رسید.

جان توشاک سرمربی بریتانیایی تیم تراکتور هم در 69 سالگی سرمربی این تیم شد و در حالی که از نظر ذهنی هم شرایط خوبی نداشت، پس از نتایج ضعیف از شغل خود برکنار شد. ژرژ لیکنز در 68 سالگی پای به تبریز گذاشت و او هم نتوانست نتایج موردنظر را با قرمزهای تبریزی رقم بزند.

در مجموع به نظر می‌رسد سرمربیان مسن نتایج چندان خوبی در تراکتور نداشتند و حتی از بین سرمربیان داخلی، فیروز کریمی نیز با همین الگو به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دعوت ۲۲ بازیکن دیگر به اردوی انتخابی تیم والیبال زیر ۱۷ سال