Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@08:57:18 GMT

هوای گرم در انتظار زنجانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۰۶۸

هوای گرم در انتظار زنجانی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری خواهیم بود که در بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.   او افزود: از امروز تا اواخر هفته شرایط جوی نسبتا پایداری در منطقه حاکم خواهد شد   سلطانی ادامه داد:دمای هوا از بعداز ظهر امروز تا روز پنجشنبه روند افزایشی یافته و شاهد استقرار هوای گرم در سطح استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی زنجان وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند

حسن محتشم، عضو هیات مدیره انجمن انبوه‌سازان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه توجه به ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود وضعیت بازار مسکن و افزایش میزان تولید مسکن دارد افزود: در شعار امسال، موضوع کلیدی مشارکت مردم است که می‌توانند در گام اول، تولید مسکن را به ۶۵۰ هزار واحد و در قدم بعدی به هدف ساخت یک میلیون خانه کمک کنند.

وی با بیان اینکه اگر موانع و مشکلات پیش رو در بخش مسکن برداشته شود شاهد حضور پر رنگ تر و بیشتر سازندگان در این بخش خواهیم بود گفت: مردم یا همان بخش خصوصی با چالش هایی مثل طولانی بودن صدور پروانه، بیمه، مالیات و عدم تعیین نرخ واقعی ساخت در طرح نهضت ملی مسکن مواجه هستند که به طور قطع با رفع این موانع شاهد بهبود وضعیت بازار مسکن خواهیم بود. 

او اظهار کرد: دولت باید در سیستم اداری یک تغییر و تحول جدی به وجود بیاورد و کارها را به بخش های واقعی اقتصاد واگذار کند.

محتشم اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ساخت و واگذاری اراضی به متقاضیان و افزایش نقش نظارتی در این بخش می تواند زمینه ساز حضور پررنگ تر مردم در این بخش شودو در نهایت گره های بازار مسکن در این بخش بازار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • پایداری هوای گیلان تا شنبه/ بازگشت مجدد بارش های رگباری
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • استقرار هوای پایدار تا شنبه در گیلان
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم