Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر و مصدوم شدن چندین مسافر در تصادف اتوبوس و دو خودروی پرشیا در آزاد راه قزوین-کرج خبر داد.

 مهرداد بابایی اظهار کرد:  این تصادف صبح امروز سه شنبه ۱۷ تیرماه در لاین جنوبی آزادراه قزوین – کرج، محدوده نیک کالا رخ داد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با  دو دستگاه سواری پرشیا برخورد کرده  که یکی از خودروهای پرشیا بلافاصله دچار حریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: این تصادف تا کنون دو نفر فوتی و تعداد قابل توجهی مصدوم داشته است.

این مسئول تصریح کرد: تا این لحظه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و شش دستگاه آمبولانس اورژانس البرز به محل حادثه اعزام شده است.

وی افزود: تعداد دقیق فوتی‌ها و مصدومین متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: بر اثر برخورد اتوبوس مسافربری با کامیون در ساعت ۴:۱۴ دقیقه بامداد امروز (جمعه ۳۱ فروردین) در محور انار به مهریز (۱۵ کیلومتری پایگاه زین الدین)، ۱۵ مسافر دچار مصدومیت شدند که نیرو‌های امدادی هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زین الدین مهریز با یک دستگاه امبولانس و خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

 وی  اظهار داشت:اتوبوس مسافربری از ایرانشهر به سمت اصفهان در حال عزیمت بود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزدگفت: دو نفر مصدومین توسط امبولانس هلال احمر به بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز و مابقی مصدومین توسط امبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم