Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست بررسی مشکلات هفت تپه در ساختمان مرکزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در این نشست مقرر شد حساب‌های بلوکه شده کارخانه تا ۲ روز آینده با کمک قوه قضاییه آزاد و حقوق پرداخت شود.

وی با بیان اینکه حقوق و معوقه‌های کارگران تا ۲ ماه آینده به روز می‌شوند، اظهارداشت: کار کشت نیشکر و اورهال شرکت نیز توسط سهامداران انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شورای کارگری هفت تپه گفت: قرار است تا ۵۰ روز آینده کارخانه‌های رب گوجه و ام دی اف شرکت نیشکر هفت تپه توسط سهامدار راه اندازی شود.

 کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در یک ماه اخیر اعتراضاتی نسبت به پرداخت نشدن سه ماه حقوق و تمدید نشدن دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی داشته‌اند.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ۲۴ هزار هکتار وسعت زمین‌های کشاورزی و کارخانه و حدود پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی رسمی، پیمانی، قراردادی و پیمانکاری در ۱۵ کیلومتری شهر شوش در شمال استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی سازمان خصوصی سازی شرکت نیشکر هفت تپه شوش قوه قضاییه نیشکر هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی شکرستان گفت: از آغاز برداشت نیشکر در این شرکت بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر تولید شده است.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: هم اکنون ۳۵ درصد شکر کشور در این شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود.

وی با اشاره به برداشت ۵۸ درصد نیشکر در مزارع شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تاکنون ۳۸ هزار تن شکر در این شرکت تولید و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت در خرداد ماه این میزان به ۶۰ هزار تن و رشد دو برابری نسبت به سال گذشته برسد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود با پایان برداشت نیشکر در شرکت‌های هشت گانه توسعه نیشکر، میزان تولید به ۶۳۰ هزار تن افزایش یابد.

دکتر ناصری همچنین با اشاره به عملیات کودهی در مزارع نیشکر گفت: پیش بینی می‌شود با تولید ۷۰۰ هزار تنی شکر در سال آینده، ۳۸ درصد تولید شکر کشور  در این شرکت محقق شود.

دیگر خبرها

  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • پرسودترین و پرزیان‌ترین شرکت‌ های دولتی مشخص شدند | سقف پرداخت حقوق در شرکت های دولتی چقدر است؟
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت