Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@22:41:37 GMT

تحویل زمین برای ساخت ۵۲ هزار واحد مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۲۰۳

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن برای ساخت ۵۲ هزار واحد مسکونی در طرح مسکن ملی، زمین‌های جدیدی را تحویل گرفته و ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان‌های مختلف را آغاز کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  «علیرضا تابش» روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، گفت: بنیاد مسکن به تازگی و برای ساخت مسکن ملی زمین‌های جدیدی را تحویل گرفته که معادل ۵۲ هزار واحد مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بنیاد مسکن ساخت ۱۳۰ هزار واحد را در طرح مسکن ملی در شهر‌های مختلف بر عهده گرفته که تاکنون معادل ۵۳ هزار واحد مسکونی، زمین به این بنیاد تحویل داده شده است.

به گفته تابش ۱۲ هزار واحد مسکونی در مرحله طراحی قراردارد و ساخت ۶ هزار واحد مسکونی نیز آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پیشرفت ۲۰ تا ۳۰ درصدی خانه‌های مسکن ملی خبر داد و گفت: برای واحد‌های باقی مانده در حال رایزنی با انبوه‌سازان هستیم و برای بخشی که خود بنیاد ساخت آن‌ها را بر عهده دارد طراحی‌ها در حال تکمیل است. ضمن اینکه امیدواریم تامین اعتبار از سوی بانک‌ها به موقع انجام شود تا مراحل ساخت زودتر انجام شود.    وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی کرده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی از این برنامه را در شهر‌های کشور با اولویت شهر‌های با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. برچسب ها: رئیس بنیاد مسکن ، علیرضا تابش ، وزارت راه و شهرسازی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس بنیاد مسکن علیرضا تابش وزارت راه و شهرسازی هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد