Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@10:27:42 GMT

علت قطعی مکرر آب در کلانشهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۴۸۴۳۷

علت قطعی مکرر آب در کلانشهر تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تبریز، علت قطعی مکرر آب در این کلانشهر را عدم مدیریت مصرف شهروندان عنوان کرد.

حسین وکیلی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: میزان مصرف استاندارد آب در طول شبانه روز برای هر نفر ۱۵۰ لیتر بوده و با توجه به افزایش میزان مصرف از سوی شهروندان اکنون در کلانشهر تبریز بیش از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ را برابر این عدد آب تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: به دلیل نبود منابع کافی، میزان تولید آب را بیش از این نمی‌توان را افزایش داد و تنها راهمان مدیریت مصرف آب است.

جلیل زاده، معاون بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه حداکثر سالانه شش الی هفت درصد آب اضافه تامین می‌کردیم و مشکلی هم پیش نمی‌آمد، اظهار کرد: امسال با وجود تامین ۱۶ الی ۱۷ درصدی، باز هم مشکل کمبود آب داریم.

محمد باقر هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در خاتمه با بیان اینکه اصلاح خط انتقال سد نهند و انتقال آب رودخانه ارس از راهکارهای تامین آب کلانشهر تبریز است، گفت: مکاتبه‌ای با امضای معاون عمرانی استاندار و نامه‌ای با امضای استاندار آذربایجان شرقی به معاون وزیر ارسال شده است که پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قطعی آب تبريز صرفه جویی در مصرف آب آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این اردو با هدف اعزام به مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ تا ششم اردیبهشت ماه سال جاری در تبریز ادامه می‌یابد و ۱۶ ورزشکار در آن حضور خواهند داشت.

صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی (تهران)، مهدی بابادی (خراسان رضوی)، مجید لشگری، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد (مازندران)، حسین گلستانی، سید محمدحسینی جد (قم)، محمد نعمتی، جمال نظری، قاسم اسلامی (گلستان)، مسعود امامی (کرمانشاه)، میثم علی‌پور (گیلان)، میثم حاج‌بابایی (آذربایجان‌شرقی)، عیسی زیراهی (مرکزی)، داوود علیپوریان (قزوین) ملی پوشانی هستند که زیر نظر هادی رضایی سرمربی، جلیل ایمری، حسن محمدی و هادی ساجدی نیا مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

حجت الاسلام علیرضا میرجلیلی به عنوان مربی فرهنگی ملی پوشان را در این اردو همراهی می‌کند و علی کشفیا سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

هفدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک تابستانی ابتدا برای ۴ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده بود، اما به احتمال زیاد بین ۲۸ اوت تا ۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۷ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، شهر پاریس برای اولین بار در تاریخ میزبان بازی‌های پارالمپیک خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته در تبریز
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • پرواز‌های فرودگاه تبریز طبق برنامه انجام می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • افتتاح ۲ شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پروازها مطلع شوند
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • اردوی تیم ملی والیبال نشسته به میزبانی تبریز