Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای طرح «مهر تحصیلی» در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در استان خبرداد.

حجت الاسلام علی اکبر صفری در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس و در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند در سطح استان اجرا می شود که در قالب این طرح بسته های آموزشی به دانش آموزان اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود دو موقوفه در استان با نیت تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان، افزود: درآمد حاصل از موقوفات، یکی در شهرستان بجنورد به نام «انیس یادگار»و دیگری هم در روستای اوغاز کهنه شیروان برای تهیه لوازم التحریردانش آموزان اختصاص می یابد.

وی با اشاره به فعالیت دو مرکز افق در جوارامامزاده سید عباس (ع) بجنورد و حمزه رضای شیروان، یادآورشد: در این مراکز بسته هایی کمک آموزشی شامل لوازم التحریر و کیف به ارزش ۱۲۹ هزار تومان برای مقطع ابتدایی و ۱۴۴ هزار تومان برای مقطع متوسطه اول و دوم تهیه می شود.

صفری با اشاره به اینکه دانش آموزان نیازمند شناسایی شده اند، عنوان کرد: مردم و خیرینی که می خواهند برای تامین بسته های آموزشی در قالب طرح مهر تحصیلی کمک کنند می توانند به مراکز افق در جوار امامزاده سید عباس (ع) و حمزه رضای شیروان مراجعه کرده و کمک های خود را اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امکان پرداخت غیرحضوری کمک ها نیز با واریز وجه به کارتی با نام امامزاده سید عباس (ع) با شماره وجود دارد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: همه بسته های کمک آموزشی و لوازم التحریر تا قبل از بازگشایی مدارس به دانش آموزان نیازمند اهداءخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي طرح مهر تحصیلی اوقاف و امور خیریه استانی فرهنگی و هنری دانش آموزان نیازمند خراسان شمالی مهر تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر