Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی سایت فردا: میزان حقوق نمایندگان مجلس همیشه مورد توجه بوده و هر وقت هم یکی از نمایندگان عددی اعلام کرده یا یک رسانه در پی محاسبه آن برآمده، حاشیه ساز شده است. دلیلش نیز روشن است. حواشی پیش آمده اغلب به خاطر مبالغی است که به خاطر هزینه‌های نمایندگی به وکلای ملت تعلق گرفته و در حقیقت حقوق آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاصل جمع مبلغ دریافتی که شامل این هزینه‌ها است، اما همواره قابل توجه بوده و وقتی که چاشنی شیطنت رسانه‌ای به آن افزوده می‌شود، سر و صدا به پا می‌کند.
این بار نیز حرف و حدیث درباره حقوق نمایندگان وقتی شروع شد که «همشهری آنلاین» به نقل از حسین جلالی، نماینده مردم رفسنجان و انار نوشت: اولین حقوق نمایندگی ۱۱ میلیون تومان واریز شده به علاوه ۲۰۰ میلیون تومان بابت مسکن و ۲۰ میلیون تومان هم برای سایر هزینه‌ها به حساب ما واریز شد.
این عدد مورد توجه رسانه‌ها و به خصوص رسانه‌های اصلاح طلب قرار گرفت و شاهد بودیم که حتی در صفحات نخست خود نیز به این موضوع پرداختند. مثلا روزنامه آسیا در تیتر یک خود با فونتی درشت نوشت: «مجلسی‌ها حقوقشان را گرفتند». یا آفتاب یزد تیتر زد «هر روز یک میلیون تومان».

روزنامه شرق نیز در یکی ازتیتر‌های کناری خود پرسید که «بهارستانی‌ها چقدر حقوق می‌گیرند؟»


این سوال شرق را، اما احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس پاسخ داد. پاسخی که خوب است اصحاب رسانه در جریان اصلاح طلب آن را بخوانند. امیرآبادی فرهانی در صفحه توییتر خود نوشت: «دوره قبل به نمایندگان ۲۵۰میلیون ودیعه مسکن پرداخت و از حقوق‌شان کسر گردید. این دوره به ۲۰۰ میلیون کاهش و ماهیانه تا آخر دوره از حقوق کسر می‌شود و این ۲۰ میلیون حقوق نماینده نیست. این هزینه دفتر شامل اجاره، حقوق کارکنان، آب، برق، گاز، تلفن ثابت و سیار، اینترنت و... که به حساب دفتر واریز می‌شود.»

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق نمایندگان امیرآبادی فراهانی اصلاح طلبان جنجال میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود

به گزارش جماران؛ متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی 

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» 

درگذشت فاضله متدینه عالمه، مرحومه  مغفوره، خانم زهرا شجاعی (غفر الله لها) موجب تأسف و تأثر گردید. آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان باتوجه به راه کارهای درون فقهی در تغییر قوانین حوزه زنان بود. توجه به هنجارهای اجتماعی و انتظارات جامعه زنان در تغییر برخی قوانین و توجه به ظرفیت های منابع قانون گذاری چهره ای معتدل و تأثیرگذار در مبناسازی اصلاح قوانین از ایشان به یادگار گذاشت. امید آنکه تلاش های آن مرحومه در راه اعتلای احکام نورانی اسلام،  فقه اهل بیت عصت و طهارت (علیهم السلام) ذخیره ای از غفران و رحمت در پیشگاه ذات احدیت باشد. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزی بالخصوص همسر دانشمند و داغدارش جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا توانا و فرزندان سوگوارش و جامعه زنان، برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و حشر با هم نامشان حضرت زهرا (سلام الله علیها) و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را خواستارم .  

آن فقیده سعیده عاقلانه و عالمانه زیست و سربلند در جوار رحمت حق آرام گرفت. 

 

قم المقدسه- فخرالدین صانعی  

 بیت مرحوم آیت الله العظمی صانعی (قدس سرّه) 

08/01/1403- ١٦ رمضان ١٤٤٥

دیگر خبرها

  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • بالاخره دولت تسلیم شد؛ آپشن طلایی به حقوق کارگران اضافه شد / متناسب‌سازی حقوق‌ها با تورم ۴۵ درصد
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • بیت آیت‌الله العظمی صانعی درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت/ آن فقیده سعیده به جدّ معتقد به اصلاح قوانین در مسیر احقاق حقوق بانوان بود
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند