Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ابلاغیه رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت بهداشت و درمان، مجوز بکارگیری ۳۰۰۰ پرستار با اولویت نیروهای شرکتی و قراردادی در کادر درمان کشور صادر شد.

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس ابلاغیه محمد باقر نوبخت به وزیر بهداشت، مجوز جذب و بکارگیری ۳ هزار نفر نیروی پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی (با اولویت پرستار) و با اولویت نیروهای قراردادی و شرکتی شاغل در کادر درمان برای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نیروهای شرکتی وزارت بهداشت وزارت بهداشت استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۴۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار

 دهقان منشادی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: بخشی از این درخواست‌ها نیز یا رد شد و یا متقاضی آن انصراف داده است و بخشی از آن نیز در مرحله صدور مجوز است. 

وی با بیان اینکه شهرستان‌های یزد، ابرکوه و میبد به ترتیب بیشترین تعداد درخواست مجوز را به خود اختصاص داده اند اظهار داشت: در میان مشاغل، اصناف با بیش از ۱۸ هزار، بیشترین درخواست را داشته اند و مشاغل خانگی با بیش از ۱۴ هزار درخواست و بخش کشاورزی با هفت هزار درخواست در رده‌های بعدی قرار دارند. 
دهقان منشادی از وجود بانک اطلاعات کسب و کار در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مجوز‌ها از طریق درگاه ملی و به صورت برخط و در کوتاهترین زمان ممکن صادر می‌شود. 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه مهلت دریافت مجوز الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است گفت: صاحبان کسب و کار تار تاریخ یاد شده مهلت دارند در این زمینه اقدام کنند. 

دهقان منشادی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و فاقد شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه علی رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند؛ از کلیه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان یزد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای، مالیاتی و ... هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند. 

دهقان منشادی گفت: صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه نمایند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی است و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت رایگان قابل انجام است. 

هم اینک بیش از ۵۰ هزار فقره جواز کسب و کار در استان یزد وجود دارد که تاکنون یک هزار و ۷۵۰ مورد آن الکترونیکی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • اختلال در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت از زبان متقاضیان
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • زباله‌گردها و کارتن‌خواب‌های تهران پاکبان می‌شوند/ بکارگیری ۷۰ نفر تا کنون